Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونسان گفت: به منظور رونق بخشی به اشتغال مددجویان کمیته امداد در شورای هماهنگی بانکهای استان بر تسهیل سازی فرایند پرداخت تسهیلات تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن مونسان» در حاشیه برگزاری همایش «شبکه بانکی یاور اشتغال و توانمندسازی اقتصادی نیازمندان» که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان بانکی وامدادی کشوری و استانی افزود: باتوجه به تکالیف ما در حوزه اجتماعی، در شورای هماهنگی بانکها بحث تضامین به ویژه برای مددجویان کمیته امداد به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فقط کارمند بودن ضامن ها حذف و با ضامنین معتبر گره گشایی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی ادامه داد: طرحهای جدید دیگری هم در شورای هماهنگی بانکها مطرح است که امیدوارم با حاصل شدن نتایج موثر در کاهش دغدغه مددجویان در بخش دریافت تسهیلات، از اقشار مختلف مردمی به عنوان ضامن استفاده شود.

 

مونسان گفت: سال گذشته۶۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال توسط بانک ملی به مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت شد که با جذب ۱۰۰ درصدی مواجه بود که امسال هم اعتباری حدود این رقم به بانک ملی تخصیص داده شده و امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.

 

وی دستاوردهای مددجویان کمیته امداد را غرورآفرین دانست و یادآور شد: تولیدات مددجویان هرگونه پشیمانی را از ما دور می کند چون مددجویان به عنوان ولی نعمتان جامعه با دریافت تسهیلات کم توانستند به خوبی کارآفرینی کنند.

 

گفتنی است: از سال ۹۰ تاکنون ۱۹هزار و ۷۸۷ طرح اشتغال با مشارکت بانک ملی برای مددجویان این نهاد در خراسان رضوی اجرا شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون های مساجد مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان فهما وام خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد