Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:09:37 GMT

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۶۰۳

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار دلیجان

اشرفی از اعزام کاروان سلامت این جمعیت به مناطق کم برخوردار شهرستان دلیجان خبر داد. 

«حمیدرضا اشرفی» با اشاره به اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این کاروان صبح امروز بیست و چهارم آذرماه با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص و اعضای فعال واحد داوطلبان در روستای خاوه شهرستان دلیجان که از لحاظ بهداشتی و درمانی کم برخوردار بودند، اعزام و مشغول خدمت رسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان افزود: این کاروان اعزامی با غباررویی مزار شهدای گمنام به اجرای برنامه هایی چون ویزیت رایگان، اهدای داروی رایگان، تست فشار خون، پایش سلامت روستاییان، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بسته های غذایی حمایتی در قالب طرح نیابت و پخش برشورهای آموزشی پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه در این کاروان تعداد ۱۰۰ ویزیت رایگان توسط پزشک اعزامی انجام شد، خاطر نشان کرد: اهدای داروی مورد نیاز بیماران، ویزیت ۳ بیمار در منزل، توزیع ۱۰ بسته سبد کالا واهدای۱۰ پک لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند از دیگر برنامه های این کاروان بود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر اجرای پروژه های محرومیت زدا در حوزه ی سلامت و بهداشت مردم است، ادامه داد:  باید در اجرای درست این طرح تلاش شود تا همه اقشار جامعه از خدمات درمانی و معیشتی به خوبی بهره مند شوند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم کانون های مساجد قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی شهرستان دلیجان کاروان سلامت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این برنامه‌ها در مناطق شهری و روستایی استان اجرا می‌شود.
اعرابی افزود: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ سلامت در مدارس، پیاده روی خانوادگی سلامت، همایش تجلیل از سفیران و فعالین عرصه سلامت، اعزام تیم‌های آموزشی بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق کمتر برخوردار استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران، برپایی ایستگاه‌های سلامت و بازدید از طرح های حوزه بهداشت و درمان از جمله این برنامه‌ها است.
به گفته وی، امسال هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری