Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:32:13 GMT

سند ملی اردوهای راهیان نور تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۶۱۶

سند ملی اردوهای راهیان نور تدوین شد

یزد-فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از تدوین سند ملی اردوهای راهیان نور در کشور خبر داد و گفت: در این سند برای تمام دستگاه‌ها وظیفه تعیین شده است.

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از تدوین سند ملی اردوهای راهیان نور در کشور خبر داد و گفت: در این سند برای تمام دستگاه‌ها وظیفه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ورود محتواهای مرتبط با راهیان نور به کتاب‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: یکی از استان‌هایی که در راستای اردوهای راهیان نور موفق عمل کرده، استان یزد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این سند برای تمام دستگاه‌ها وظیفه تعیین شده چرا که در دفاع مقدس همه نقش داشتند و به ایفای وظیفه پرداختند،افزود:این موضوع می‌تواند خیلی کمک حال کشور باشد و بحثی در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور تعیین و ابلاغی صورت گرفت که در ارتباط با روند اجرایی این کار رصدی انجام شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهیان نور سند ملی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا