Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:11:38 GMT

اولین مدال ایران در قهرمانی جهان قزاق کورس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۶۲۹

اولین مدال ایران در قهرمانی جهان قزاق کورس

رقابت‌های قهرمانی جهان قزاق کورس از امروز به میزبانی قزاقستان آغاز شد و در روز نخست ایران تنها یک نماینده در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم داشت و اولین مدال رسمی ایران در این رشته به دست آمد.

این رقابت‌ها با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از ۴۹ کشور جهان از امروز (یکشنبه ۲۴ آذرماه) به میزبانی قزاقستان آغاز شده است.

در روز نخست نمایندگان اوزان منهای ۵۵، منهای ۶۰، منهای ۹۰، منهای ۱۰۰ و به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند و فردا و در روز پایانی رقابت‌ها اوزان منهای ۶۶، منهای ۷۴، منهای ۸۲، وزن آزاد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد یزدان پناه به عنوان اولین نماینده ایران امروز در وزن منهای ۱۰۰کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. او در اولین مبارزه خود با نماینده استونی روبه‌رو و موفق شد در مدت کمتر از 2 دقیقه ، حریف خود را با ضربه فنی مغلوب کند. او در دومین مبارزه نیز در کمتر از ۳۰ ثانیه حریفی از قرقیزستان را با شکست بدرقه کرد.

سومین حریف یزدان‌پناه از کشور برزیل بود که نماینده کشورمان در کمتر از یک دقیقه این رقیب را هم از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

یزدان پناه در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست مقابل حریفی از کشور میزبان به مدال برنز بسنده کرد.

حسین قمی، مسوولیت سرمربیگری تیم ملی قزاق کورس را بر عهده دارد و پیمان ترکاشوند به عنوان رییس کمیته قزاق کورس ایران ، تیم کشورمان را همراهی می‌کند.

لازم به ذکر است؛ آرش میراسماعیلی، رییس  فدراسیون جودو نیز به دعوت رییس فدراسیون جهانی قزاق کورس به قزاقستان رفته است و مسابقات را از نزدیک تماشا می‌کند.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی قزاقستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی قزاقستان فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴