Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:21:50 GMT

۹۰ سال زندگی حسین محجوب در یک نمایشگاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۶۹۲

۹۰ سال زندگی حسین محجوب در یک نمایشگاه

دومین نمایشگاه نگارخانه مهرسان با عنوان «روزگار محجوب» به ۹۰ سال زندگی حسین محجوبی می پردازد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه مروری بر آثار و نکوداشت حسین محجوبی نقاش، معمار، طراح و سازنده پارک‌های مطرح ایران و از چهره‌های بین‌المللی هنر نقاشی است و مجموعه‌ای از آثار قدیم و جدید او که اخیرا نشان عالی «هنر برای صلح» را از آن خود کرده دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن امضای کتاب و برگزاری کارگاه عملی از بخش‌های این رویداد هنری است که از آخرین جمعه آذر ماه در نگارخانه مهرسان آغاز می شود.

علاقمندان برای شرکت در آیین افتتاح این رویداد می‌توانند ساعت ۱۶ روز جمعه (۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸) در حوالی شب یلدا مهمان نگارخانه مهرسان واقع در پردیس فرهنگی هنری مهرسان شوند تا در آستانه ۹۰ سالگی حسین محجوبی و همراه با او، آثار ماندگارش را به نظاره بنشینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین محجوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان

طالبان در نمایشگاه سه روزه محصولات داخلی افغانستان که در شهر چاریکار تحت عنوان «عالیست افغانیست» برگزار شد، مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرارو، جنگجویان طالبان تا پیش از فروپاشی دولت جمهوری، بار‌ها از این مین‌ها برای انفجار دادن پل‌ها، جاده‌ها و هدف قرار دادن خودرو‌های نظامی استفاده‌کردند. مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان، به عنوان یکی از راهبردی‌ترین سلاح‌های این گروه و همچنین عامل مرگ صد‌ها غیرنظامی در افغانستان دانسته می‌شود.

در اطلاعیه شهرداری طالبان در چاریکار که روز سه‌شنبه، ۲۸ حمل منتشر شد، آمده‌ است که این نمایشگاه برای سه روز برگزار شد و شرکت‌های تولیدی، بازرگانان و کشاورزان از ولایت‌های کاپیسا، پنجشیر، کابل، بامیان و قندهار محصولاتی را که در داخل افغانستان تولید می‌شوند به نمایش گذاشتند.

در اطلاعیه همچنین آمده‌است که لباس‌های دست‌دوز، غذا‌های محلی و صنایع دستی از جمله محصولاتی‌اند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به طالبان اختصاص یافته‌است که روی میز آن سه عدد مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای به نمایش گذاشته شده‌ است.

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است.

دیگر خبرها

  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • گزارش تصویری | نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • تجربه لمس فناوری‌های آینده در رویداد تجربه فناوری اینوتکس ۲۰۲۴
  • عکس| کاپیتان استقلال باز هم پدر شد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)