Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان بیست و پنجمین دوره از رقابت های بدمینتون باشگاه های کشور به میزبانی گیلان و در منطقه آزاد انزلی با حضور ۴ تیم برتر این رقابت ها در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی این منطقه برگزار شد.

رقابت های بدمینتون کشور از شهریور ماه سال جاری با حضور ۱۰ تیم آغاز شده بود که دور برگشت چهارمین مرحله از این رقابت ها به میزبانی گیلان و در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که تیم های خاتم اردکان یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پاک چوب سیستان و بلوچستان و علم و ورزش گیلان حضور داشتند که در دو بخش دوبل و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، در پایان این رقابت های کشوری که بازیکنان تیم ملی نیز حضور داشتند تیم خاتم اردکان یزد با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم سپاهان اصفهان به مقام دوم و تیم پاک چوب سیستان و بلوچستان به مقام سوم و تیم علم و ورزش گیلان به مقام چهارم دست پیدا کردند.

حضور ملی پوشان، برگزاری رقابت ها در فضایی استاندارد و ایجاد شرایط میزبانی مناسب همراه با پوشش رسانه ای گسترده از مهم ترین ویژگی های این رقابت ها بود.

در پایان این رقابت ها با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، دبیر فدراسیون بدمینتون کشور، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان از تیم های برتر با اهدای کاپ قهرمانی تجلیل شد.

نتایج دور برگشت این رقابتها به این شرح است :
علم و ورزش گیلان ۲ – ۳ خاتم اردکان
فولاد سپاهان اصفهان ۳ – ۲ نماینده سیستان و بلوچستان
علم و ورزش گیلان گیلان ۳ – ۲ فولاد سپاهان اصفهان
خاتم اردکان یزد ۴ – ۱ نماینده سیستان و بلوچستان
نماینده سیستان و بلوچستان ۳ – ۲ علم و ورزش گیلان
فولاد سپاهان اصفهان ۲ – ۳ خاتم اردکان یزد

بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان جام خلیج فارس در قالب دو گروه "الف" و "ب" به صورت دو مرحله رفت و برگشت مقدماتی و دو مرحله رفت و برگشت نهایی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بدمينتون سپاهان اردکان یزد سازمان منطقه آزاد انزلی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

کد خبر 6079782

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • نایب قهرمانی آزادکار قمی در رقابت‌های جام عبدالله موحد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان