Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رئیس کمیته ملی المپیک جلسه ای را برگزار کرد.

به گزارش فارس، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و امیررضا صالحی امیری  رییس کمیته ملی المپیک ایران امروز یک شنبه با یکدیگر دیدار کردند و در جلسه ای صمیمانه درباره مسایل مختلف گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی گفت: ایرانیان، خیرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیرگذار و غیرقابل انکار، دارای اهمیت ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و … در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: ایرانیان نوعدوست مقیم خارج از کشور همگام با ایرانیان داخل کشور می‌توانند در زمینه‌های مورد نظر خود به هموطنان نیازمند کمک کنند.

کد خبر 6084193

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود