Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین نشست ستاد ۲۰۲۰ فوتسال برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:12 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۲۴۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشست ستاد ۲۰۲۰ فوتسال که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی و اجرایی تیم ملی فوتسال، سازمان تیم‌های ملی و لیگ فوتسال، کمیته فوتسال و مرکز ملی فوتبال به همراه سایر بخش‌ها و کمیته‌های فدراسیون فوتبال برگزار شد، هماهنگی‌های لازم پیرامون شرایط برگزاری اردو‌های آماده سازی، برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و همچنین ملزومات مورد نیاز این تیم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون فوتبال در این نشست عنوان کرد: تیم ملی فوتسال باید با تمام قوا و تامین کلیه ملزومات روند آماده سازی خودش را به بهترین شکل دنبال کند و فدراسیون فوتبال از کلیه برنامه‌های این تیم در مسیر آماده سازی با تمامی امکانات موجود حمایت خواهد کرد.

تاج افزود: هیچ تفاوتی بین تیم‌های ملی از نظر استفاده از امکانات و حمایت و پشتیبانی وجود نداشته و نخواهد داشت و این تیم هم از امکانات تمرینی، مجموعه پک، امکانات هتلینگ، کادر پزشکی و کلیه بخش‌های مورد نیاز استفاده خواهد کرد. هدف فدراسیون فوتبال آماده سازی تیم ملی فوتسال در بهترین شرایط ممکن است.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تجهیزات در مرکز ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند