Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:18:58 GMT

قیمت جدید آپارتمان در منطقه پونک

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۸۱۱

یک دستگاه واحد مسکونی ۶۰ متری واقع درمنطقه پونک، خیابان فکوری با عمر بنا ۱۳ به مبلغ یک میلیارد ۱۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ناطقان: لیست آپارتمان های مسکونی در منطقه پونک تهران  به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله پونک ، خیابان فکوری  60 13 1,140,000,000 محله پونک ، خیابان مخابرات  84 15 1,344,000,000 محله پونک ، خیابان امام رضا  91 6 2,000,000,000 محله پونک ، خیابان عدل شمالی  101 1 2,727,000,000 محله پونک ،خیابان غروی  156 14 2,800,000,000 محله پونک ، خیابان پارک استاد نظری  140 6 3,250,000,000 محله پونک ، خیابان بهار  129 نوساز  3,612,000,000

 

 


  منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت ، آپارتمان ، پونک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت آپارتمان پونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران