Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، گران‌ترین درخت کریسمس جهان در یک هتل 5 ستاره در نزدیکی شهر ماربلای اسپانیا به نمایش درآمد.

به دلیل استفاده از جواهرات گرانقیمت و الماس در این درخت کریسمس آکادمی رکورد جهان، این درخت را گرانقیمت ترین درخت کریسمس جهان معرفی کرد.

مقامات هتل کمپینسکی امسال تصمیم گرفتند تا میهمانان خود را با قراردادن این درخت کریسمس در لابی شگفت زده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخت توسط دبی زینگهام که سابقه تولید کفش‌های 15 میلیون دلاری و یک کیک عروسی به ارزش 75 میلیون دلار را در کارنامه خود دارد،‌ طراحی و تزئین شده است.

در این درخت نه تنها از الماس‌های متدوال استفاده شده بلکه از یک الماس صورتی سه قیراطی، یک الماس قرمز 5.5 میلیون دلاری و چند الماس سیاه و سفید استفاده شده است.

البته استفاده از جواهرات و سنگ‌های گرانقیمت در درخت کریسمس به اینجا ختم نشده چرا که علاوه بر آنچه گفته شد از جواهرات گرانقیمت تولید شده توسط شرکت‌های معروف و همچنین یک یاقوت کبود 4 قیراطی برای تزئین این درخت استفاده شده است.

در این درخت همچنین از تخم شترمرغ استرالیایی برای تزئین مورد استفاده شده است.

بخشی از تزئیئات این درخت کریسمس اسپانیایی قابل خوردن هستند که از جمله آنها شکلات‌های طرح طاووس تولید شده به صورت پرینت سه بعدی است.

هتل کمپینسکی قصد دارد این درخت را تا روز 29 دسامبر نگه داشته و این شانس را به میهمانان خواهد داد تا از طریق یک قرعه‌کشی جواهرات موجود در این درخت را هدیه بگیرند.

آکادمی رکوردهای جهان ارزش کنونی این درخت را 15 میلیون دلار برآورد کرده و این درخت را گرانقیمت‌ترین درخت کریسمس جهان نامگذاری کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: درخت کریسمس جواهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛بنیاد برکت در سال ۱۳۹۹ زراعت چوب اکالیپتوس را با دو کشاورز پیشرو در منطقه تنگ فنی پلدختر آغاز کرد.
 مسئول بنیاد برکت در شهرستان پلدختر گفت: در مدت چهار سال با همت بنیاد برکت در منطقه تنگ فنی پلدختر فرهنگ زراعت چوب درخت اکالیپتوس نهادینه شد و تاکنون این درخت برای زراعت چوب در چند روستای این منطقه کاشته شده است.
 کاشت درخت علاوه بر حفظ محیط زیست و ثمر دهی در مدت زمان کوتاه، با کشت تلفیقی سودآوری زیادی برای کشاورز خواهد داشت.
 هم اکنون برای تولید و رونق بیشتر این محصول به اهالی روستا‌های این منطقه تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است.
 تاکنون به همت بنیاد برکت ۲۸ طرح در هفت روستا با اشتغالزایی ۷۲ نفر در  شهرستان پلدختر اجرا شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • شیر مادر به توله‌های کوچک بالا رفتن از درخت را آموزش داد + فیلم
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • امروز با سهراب سپهری: بايد دويد تا ته بودن
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست