Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا پناه عصر یکشنبه در دیدار با استاندار بوشهر بیان کرد: قصد داریم با همکاری ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حلقه مفقودی اشتغال جوانان استان بوشهر را با مهارت آموزی توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر ریاست جمهور برای ایجاد سه مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان های تنگستان٬ دشتی و گناوه و همچنین ایجاد یک استخر و مجموعه فرهنگی و ورزشی جهت قشر زحمتکش کارگری در استان بوشهر احداث خواهیم کرد که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نقش مهارت‌آموزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: در این راستا برنامه ایجاد مرکز آموزش تربیت مربی در شهرستان کنگان در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: ما در دولت تدبیر و امید زیرساخت‌های ورزشی کارگری را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

پناه اظهار داشت: ما در راستای ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و در جهت توسعه دولت الکترونیک سامانه روابط کارگر و کارفرما را راه‌اندازی خواهیم کرد که از این طریق بتوانیم فرایندهای دست و پاگیر اداری را حذف کنیم که به عنوان پایلوت در ۸ استان کشور راه‌اندازی شده است و استان بوشهر یکی از این استان ها است.
 

کد خبر 4798614

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کنگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد

احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان استان بوشهر با سفیر تاجیکستان با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر اظهار داشت: این استان طولانی‌ترین مرز دریایی و ساحل با خلیج‌فارس دارد و با ۵ کشور حاشیه خلیج‌فارس همسایه است.

وی تولید ۷۴ درصد گاز مصرفی کشور، فعالیت ۲۳ مجتمع پتروشیمی و تولید ۵۰ درصد محصولات صنایع پتروشیمی را از دیگر ویژگی‌های استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: ۹۳ درصد نفت خام کشور از استان بوشهر صادر می‌شود و در کنار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ظرفیت‌های مهمی در عرصه تولیدات محصولات کشاورزی از جمله خرما، میگو وجود دارد.

استاندار بوشهر وجود ۶ میلیون اصله نخل و ۵۰ درصد محصول میگو پرورشی را از دیگر توانمندی‌های استان برشمرد و بیان کرد: استان بوشهر دارای ۱۶ بندر در بخش‌های مختلف است که ظرفیت قابل توجهی برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان برای معادلات تجاری با کشور‌های جنوبی خلیج‌فارس دارد.

محمدی‌زاده بندر دیر را یکی از قطب‌های تجارت دریایی با کشور قطر نام برد و افزود: استان بوشهر با این ظرفیت‌ها آمادگی توسعه روابط با تاجیکستان را دارد.

وی خواستار بررسی تعیین خواهرخواندگی یکی از شهر‌های استان بوشهر با یکی از شهر‌های تاجیکستان شد و گفت: تاجیکستان می‌تواند در امر صادرات محصولات مختلف از استان بوشهر اقدام کند.

استاندار بوشهر همچنین خواستار راه‌اندازی نمایشگاه مشترک محصولات استان بوشهر با تاجیکستان و اعزام هیئت‌های تجاری دو کشور برای آشنایی با محصولات در امر توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری شد.

محمدی‌زاده پیشنهاد کرد: باتوجه به اینکه تاجیکستان مرز دریایی ندارد از ظرفیت بنادر استان بوشهر در ساخت انبار پشتیبانی برای صادرات به کشور‌های جنوبی حاشیه خلیج فارس استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است