Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:16:32 GMT

کاهش نرخ بیکاری نیازمند مهارت آموزی جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۰۲۹

کاهش نرخ بیکاری نیازمند مهارت آموزی جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پناه عصر یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: افزایش بی‌رویه نرخ بیکاری نشانگر کمبود مهارت در بین برخی جوانان است که باید در راستای رفع نیاز کشور نسل جدید به سوی مهارت آموزی سوق داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: ماندگاری و توسعه‌ پایه‌های اقتصادی جامعه نیازمند آموزش مهارت به اقشار جامعه است تا با ورود به عرصه تولید، موجب تغییر وضعیت اقتصادی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: امروزه یکی از عوامل نقش آفرین در اشتغال جوانان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است که زمینه‌ جهت کارآفرینی، فعالیت برای کسب درامد و همچنین حمایت از تولیدات داخلی را فراهم می‌آورد.

وی خاطر نشان‌کرد: معضل افزایش بی‌رویه نرخ بیکاری در بین برخی جوانان تنها با سوق دادن نسل جدید به سوی مهارت آموزی صورت می‌گیرد و در این راستا نیز همکاران سازمان فنی‌ و حرفه‌ای اقدامات مطلوبی انجام داده‌اند.

کد خبر 4798605

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد