Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمحال و بختیاری –مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته ۴۰ خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته ۴۰ خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی حسین‌پور گفت: باتوجه به آیین‌نامه ساماندهی عشایر، هر دستگاهی موظف است نسبت به اعتبارات و جمعیت عشایری تحت پوشش در مناطق عشایری خدمات ارائه دهد.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در موضوع بهداشت و درمان در مناطق عشایری کار خاصی در سال‌های قبل صورت نگرفته است، افزود: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته ۴۰ خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

وی در خصوص لزوم برقراری عدالت در تمامی زمینه‌ها در مناطق عشایری، توضیح داد: برای رسیدن به این امر دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند، اما بنظر می‌رسد مطالبه در این خصوص ضعیف بوده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانه بهداشت عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • دبیرخانه بومی دانش سنتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان