Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذربایجان شرقی-مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: قول می‌دهم که کار هیچ واحد مسکونی به دلیل عدم آواربرداری، لنگ نمی‌ماند و ما بلافاصله کار آواربرداری منازل متقاضیان بازسازی را شروع و زمینه را برای بازسازی ساخت ساز فراهم می‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: قول می‌دهم که کار هیچ واحد مسکونی به دلیل عدم آواربرداری، لنگ نمی‌ماند و ما بلافاصله کار آواربرداری منازل متقاضیان بازسازی را شروع و زمینه را برای بازسازی ساخت ساز فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید جودی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان وام ۱۰ میلیونی بلاعوض اسکان موقت در مرحله اول، سه میلیون از این وام را دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: مابقی مبلغ هم با تحویل چادر و ارائه تأییدیه دهیاری تخصیص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به سردی هوا اسکان دائم را شروع کردیم و تاکنون نزدیک به ۱۴۰ نفر شروع به پی کنی و اجرای فونداسیون کرده و حدود ۱۳ عدد اسکلت نصب شده‌ است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آواربرداری ساختمان بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی

 به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این واحد‌های مسکونی براساس تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی، سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش ساخته شد.

حمید باسره افزود: زیربنای هر یک از واحد‌های مسکونی ۵۰ متر مربع، و در همه شهرستان‌های استان پراکنده است.

وی بیان داشت: برای ساخت این واحد‌های مددجویی ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • تقدیم زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان