Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:36:55 GMT

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۱۷۲

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روز دوشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ساعاتی دیگر جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار و درباره تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه تصمیم گیری خواهد شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده ها طی امروز بعد از ظهر و تداوم این شرایط تا فردا، اظهار کرد: بنا بر درخواست اداره کل حفاظت محیط زیست و مرکز بهداشت استان کمیته اضطرار بررسی آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه راس ساعت ۱۸ امروز در اداره کل مدیریت بحران استانداری تشکیل و درباره تعطیلی فردای مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 401288

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدیریت بحران آلودگی هوا اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان گفت: نخستین رویداد پنجشنبه‌ فناور ۱۴۰۳ با موضوع ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های اصفهان کارت و حمل‌ونقل و ترافیکفردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

مهدی شایق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان پیگیر ایجاد شبکه‌سازی مناسب میان مجموعه مدیریت شهری و اکوسیستم کار و فناوری و زیست‌بوم فناوری شهر هستند که یکی از راه‌ها برگزاری رویدادهای مختلف است.

وی افزود: در مجموعه مدیریت پژوهش چند رویداد برگزار می‌کنیم که از رویدادهای ایده‌کاپ آغاز می‌شود و تا پروژه‌های مدیریت تکنولوژی که به‌صورت هدفمند بر پروژه خاصی متمرکز است، ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دسته از رویدادها پنجشنبه‌های فناور است، گفت: سال گذشته ۹ رویداد پنجشنبه‌های فناور برگزار شد و در نظر داریم در سال جاری نیز هفت رویداد آن را برگزار شود؛ البته جنس این رویدادها بیان چالش معکوس است، درواقع کارفرما نیاز خود را بیان می‌کند و مخاطبانی که بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند متناسب با این نیاز طرح ارائه می‌دهند که سطح آن از ایده بالاتر است.

شایق با بیان اینکه طرح‌ها در بازه زمانی مشخص شده دریافت می‌شود و هر کدام از نظر داوران مناسب تشخیص داده می‌شود، وارد مراحل بعدی می‌شود تا به قرارداد منتج شود، گفت: اولین پنجشنبه فناور در سال جاری با موضوع ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال است، در این رویداد دنبال یک سری داده‌های موجود در شهرداری اصفهان از جمله داده‌های اصفهان کارت و بخشی از سیستم حمل‌ونقل و ترافیک هستیم تا در اختیار شرکت‌ها قرار داده شود.

وی با بیان اینکه تمایل داریم انتظارات ما از طریق این داده‌ها برآورده شود، تصریح کرد: این ۱۰ عنوان در پوسترها ذکر شده است و معتقد هستیم این داده‌ها علاوه بر اینکه نیاز ما را برآورده می‌کند، در حوزه ارزش‌آفرینی و مولدسازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جدید سه رویداد اقتصاد دیجیتال خواهیم داشت، ادامه داد: اولین رویداد ششم اردیبهشت برگزار می‌شود، سرانجام تمام این رویدادها به نمایشگاه فن‌نما که در تاریخ دهم تا سیزدهم مهر برگزار می‌شود، خاتمه پیدا می‌کند و خروجی‌ها در آن نمایشگاه به نمایش گذاشته و قرارداد با شرکت‌ها در همان نمایشگاه منعقد می‌شود.

شایق با تاکید بر اینکه رویدادهای پنجشنبه فناور کاری نو بود که انجام شده است، تصریح کرد: استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از این رویدادها خوب بوده است و تلاش کردیم اعتماد مجموعه مدیریت شهری را به شرکت‌ها ثابت کنیم، از این‌رو با نظر مساعد شهردار اصفهان، فرایند تسهیل‌گری و انعقاد قرارداد برای این شرکت‌ها انجام شده است.

کد خبر 747436

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت