Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا با هدایت ارنستو والورده به تدریج در حال از دست دادن فلسفه فوتبالی خود(تملک بر توپ و میدان) است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در زمین رئال سوسیداد با تساوی 2-2 متوقف شد در حالی که تنها 46.58 درصد بازی را در اختیار داشت. سوسیداد نهمین تیمی است که در دوران حضور والورده روی نیمکت مربیگری بارسا در مالکیت توپ و میدان از این تیم پیشی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده 141 بازی هدایت بارسا را برعهده داشته و در 9 بازی این تیم مالکیت توپ و میدان را به حریف داده است.

 

 

 

 

فصل جاری علاوه بر سوسیداد، تیم بروسیا دورتموند هم در بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان در نوکمپ بیش از بارسا مالک توپ و میدان بود: 54 به 46.

فصل گذشته بارسا در برتری 3-0 برابر لیورپول در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، 47.5 درصد مالکیت را در اختیار داشت. بارسا در برتری 2-1 بر سوسیداد 49.72 درصد، در برتری 1-4 بر بتیس 44 درصد، در تساوی برابر تاتنهام 48.8 درصد، در تساوی 1-1 برابر سلتا در کوپا دل ری دو فصل پیش، 46.21 درصد، در برتری 3-0 بر لاس پالماس 48.04 درصد و در شکست 2-0 از رئال در سوپرکاپ اسپانیا تابستان 2017 نیز 46.67 درصد مالکیت را در اختیار داشت.

 

این در حالی است که بارسا با هدایت لوئیس انریکه در 181 بازی تنها شش بار مالکیت را به حریف داد. زمان تاتا مارتینو در 59 بازی یک بار این اتفاق رخ داد و در 4 فصل حضور پپ گواردیولا در 247 بازی فقط در تاریخ 6 فوریه 2010 بود که مالکیت را به حریف(ختافه) واگذار کرد.

 

 

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) تیم ملی اسپانیا ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی تیم ملی اسپانیا ارنستو والورده سرمربی بارسلونا منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا

جان استونز و کایل واکر احتمالا دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال را از دست می‌دهند. 

طرفداری | شمارش معکوس در حالی برای دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز شده که سیتیزن‌ها با مصدومیت چند مهره کلیدی خود مواجه شده‌اند. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ منچسترسیتی برای حضور کوین دی بروین در بازی یک‌شنبه مقابل آرسنال خوش‌بین است. ستاره خط هافبک گواردیولا که راهی اردوی بلژیک نشده بود، هفته جاری با تیم زیر 23 ساله‌های منچسترسیتی تمرین کرد. روز پنج‌شنبه تمرینات اصلی سیتیزن‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دی بروین در کنار سایرین به تمرین بپردازد. در مورد کایل واکر، این بازیکن در دیدار با برزیل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر وضعیت حضور او قطعی نیست و به صورت 50-50 ارزیابی می‌شود. جان استونز نیز به دلیل مصدومیت شب گذشته مقابل بلژیک در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. در مورد وضعیت ادرسون مورائس، مانوئل آکانجی، متئوس نونس و جک گریلیش، انتظار می‌رود فردا حضور یا غیبت این بازیکنان در بازی با توپچی‌ها مشخص شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • مالکیت دولت و مدیریت مردم، بهترین الگو برای مردمی‌سازی اقتصاد است
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ