Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت آلاینده‌ها و همچنین بوی نامطبوع به هوای تهران، چک‌های برگشتی داروخانه‌ها، مردودی بیش از نیمی از خودروهای یورو 5 در آزمون تطابق، نقدهای وزیر آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت، مشکلات درمان سوختگی، چالش فرسودگی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی و...عناوین برخی از مهم‌ترین اخبار امروز تحریریه اجتماعی ایسنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _۲۴آذر ماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

عبور از وضعیت هشدار در چالش فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز موضوع بهبود وضعیت اتوبوس‌ها از مرحله اهمیت گذشته و به یک الزام تبدیل شده است و این مطالبه به حق شهروندان تهرانی از ما و دولت است.

بررسی مجدد تعیین مکان‌هایی برای اعتراضات عمومی در شورای شهر

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم انتخاب فضاهای عمومی امن برای اعتراضات عمومی خبر داد.

درخواست عضو شورا از حناچی برای پیگیری نوسازی حمل و نقل در جلسات هیات دولت

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از حناچی خواست که در جلسات هیات دولت راهکاری برای پرداخت سهم دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پیدا کند.

۱۸ مرگ به دلیل آنفلوآنزا در هفته گذشته / کتمان واقعیت نداریم

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن اعلام سیر نزولی بروز آنفلوانزا در کشور و تشریح اقدامات انجام شده در جهت کنترل آن، آخرین وضعیت بروز این بیماری را اعلام کرد.

۳۲هزار تهرانی متقاضی یارانه دولت برای بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به آمار تهرانی‌های فاقد پوشش بیمه درمانی و لزوم مراجعه هر چه زودتر افراد برای بیمه کردن خود، در عین حال گفت: در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت، تاکنون ۳۲هزار تهرانی متقاضی حمایت و یارانه دولتی هستند که اسامی آنها برای ارزیابی وسع به وزارت رفاه ارسال شده است.

مشکلات جدی درمان سوختگی در کشور / نیاز دختران شین‌آباد به هزینه‌های میلیاردی

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران سوخته با بیان اینکه سوختگی در ایران هشت برابر متوسط جهانی است، در عین حال از برخی بی‌توجهی‌ها به درمان سوختگی و مشکلات بیماران در این حوزه انتقاد کرد.

ورود نهادهای امنیتی به ماجرای کیک‌های آلوده / اقدامی هدف‌دار علیه صنعت کیک و شکلات

وزیر بهداشت درباره‌ آخرین وضعیت پیگیری پرونده کیک‌های آلوده با بیان اینکه خوشبختانه در این رابطه تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم، گفت: این موضوع یک بحث امنیتی است و وزارت بهداشت با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی شبکه‌های آن هستند.

مردودی ۵۰ درصد خودروهای یورو ۵ در آزمون‌ تطابق تولید/تحریم و سوخت بهانه است

هرچند که بر اساس قانون هوای پاک قرار بود امسال آخرین فرصت خودروسازان برای تولید و شماره‌گذاری خودروهای یورو ۴ باشد، اما روز گذشته شرکت ایران خودرو پیش فروش چهار مدل از محصولات خود را برای سال آینده شروع کرد. این درحالیست که به گفته دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای خودرویی سازمان محیط زیست، موضوع تحریم و نبود سوخت یورو ۵ بهانه خودروسازان است و البته در حال حاضر نیز ۵۰ درصد خودروهای یورو ۵ در آزمون‌ تطابق تولید مردود شده‌اند.

هوای تهران در ۱۷ ایستگاه، آلوده برای همه

براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از ۳۱ ایستگاه سنجش آلودگی هوا در هفت ایستگاه کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در ۱۷ ایستگاه در شرایط ناسالم برای همه گروه‌هاست.

فرمان زندگی مشترک همچنان در دست «مردان»

براساس ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی «مرد می‌تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون و با مراجعه به دادگاه‌، تقاضای طلاق همسرش را داشته باشد» و این یعنی به موجب مقرره فوق هم‌اکنون فرمان زندگی‌ مشترک در دست مردان است. به همین منظور معاونت امور زنان سال گذشته لایحه‌ای را جهت اصلاح ماده ۱۱۳۳ مبنی بر ساماندهی اختیار طلاق شوهر با هدف تحکیم خانواده و با توجه به رویکرد قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر کاهش آمار طلاق و نیز عدالت جنسیتی تدوین و به دولت ارائه کرد، اما حالا کمیسیون‌ اصلی دولت می‌گوید آمار و میزان طلاق‌هایی که از سوی مردان درخواست می‌شود، چندان بالا نیست و چندان با مسئله حادی مواجه نیستیم.

آمار تکان دهنده از فقر خوراکی و پوشاک در ۳۲ شهرستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس پژوهشی که در سال ۹۶ از سوی کمیته امداد در ۳۲ شهرستان در خصوص فقر خوراکی و پوشاکی آغاز شده، به اعداد تکان دهنده‌ای رسیده‌ایم.

بسته حمایت معیشتی مشمول عوارض و مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود

رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مسئولان عالی رتبه اجرایی کشور رویکرد اصلی بودجه ۹۹ را جبران کاهش قدرت خرید مردم اعلام کرده‌اند، تاکید کرد: تبصره ۱۴ بودجه که به موضوع هدفمندی یارانه‌ها اختصاص دارد، نقش کلیدی در موفقیت یا عدم موفقیت این رویکرد دارد و لذا باید موضوع گفت و گوی عمومی قرار گیرد.  

پدیده اجاره مجوز مدارس غیردولتی و برخورد با متخلفان

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تخلفاتی مبنی بر واگذاری مجوز تاسیس مدارس غیردولتی با انگیزه تجاری، گفت:‌ با متخلفینی مواجه شده‌ایم که مجوز مدرسه را واگذار می‌کنند. به عنوان مثال یک همکار فرهنگی که حائز شرایط بوده آمده و مجوز تاسیس مدرسه گرفته اما آن را به یک سرمایه‌گذار واگذار کرده است.

حاجی میرزایی: نقدهایی جدی به نظام تعلیم و تربیت داریم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آرمان‌ها و اهداف و در عین حال نقدهای جدی و موثری به نظام تعلیم و تربیت کنونی داریم، گفت: برای دستیابی به آرمان‌ها نیازمند پژوهش هستیم.

مسئولان آموزش و پرورش نباید مدرسه‌داری کنند

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش و مسئولان نباید مدرسه‌داری کنند، گفت: همین عامل است که کیفیت آموزشی ما اینگونه است.

نتایج تحقیقات پلیس درباره کیک‌های آلوده بزودی اعلام می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نتایج تحقیقات درباره کیک‌های آلوده بزودی اعلام می‌شود. وی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران عرصه نظم و امنیت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ورود نیروی انتظامی به موضوع کیک‌های آلوده، اظهار کرد: نیروی انتظامی در این خصوص ورود پیدا کرده و به همراه وزارت بهداشت تحقیقات خود را شروع کرده است.

باید حرفه‌ای شدن را در ناجا توسعه دهیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید حرفه‌ای شدن را در ناجا توسعه دهیم، گفت: با توجه به سرعت تغییرات در شیوه‌های ارتکاب جرم این موضوع یک ملزوم است.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز ۲۴ آذرماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

فردا هم مدارس استان تهران به جز ۲ شهرستان تعطیل شد

بدن روزانه به چه میزان آهن نیاز دارد؟

۱۸ مرگ به دلیل آنفلوآنزا در هفته گذشته / کتمان واقعیت نداریم

چک‌های برگشتی داروخانه‌ها و افزایش آمار داروسازان زندانی

مردودی ۵۰ درصد خودروهای یورو ۵ در آزمون‌ تطابق تولید/تحریم و سوخت بهانه است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیک های آلوده وزارت بهداشت دختران شین آبادی سوختگي آلودگی هوا تعطیلی مدارس بسته خبری اجتماعی ایسنا آنفلوآنزا بسته معیشتی شوراي شهر تهران ناوگان حمل و نقل عمومی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888549

دیگر خبرها

  • وضعیت «قابل قبول» هوای تهران ادامه دارد
  • هوای ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / چهره آسمان زاهدان آلوده است
  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • فیلم| واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی
  • (ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • ببینید | اولین واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد