Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:51:20 GMT

برزیل باردیگر وعده انتقال سفارت به بیت المقدس داد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۷۰۴

برزیل باردیگر وعده انتقال سفارت به بیت المقدس داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، فرزند رئیس جمهور برزیل که در مراسم گشایش دفتر تجاری برزیل در فلسطین اشغالی و شهر بیت المقدس حضور داشت، مدعی شد که در آینده سفارت برزیل نیز از تل آویو به بیت المقدس منتقل خواهد شد.

پسر رئیس جمهور برزیل گفته است که این موضوع اقدامی معمولی و عادی است و مسئله عجیبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژائیر بولسونارو»، رئیس جمهور برزیل در زمان رقابت‌های انتخاباتی و پس از پیروزی‌اش در انتخابات، وعده انتقال سفارت کشورش به بیت المقدس را داده بود، اما بعد از آن از این وعده عقب نشینی کرد و بجای افتتاح ساختمان سفارت، از ایجاد یک دفتر تجاری سخن گفت که امروز در مراسمی این دفتر تجاری در بیت المقدس افتتاح شده است.

پسر رئیس جمهور برزیل در عین حال در مراسم گشایش دفتر تجاری برزیل تاکید کرده که سفارت این کشور نیز در آینده به بیت المقدس منتقل خواهد شد، اما زمان مشخصی را برای این اقدام اعلام نکرده است.

پیش از این نیز، آمریکا و گواتمالا سفارت‌خانه‌های خود را به بیت المقدس منتقل کرده بودند و هندوراس نیز اعلام کرده طی هفته‌های آتی در مورد انتقال سفارتش اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

با این حال بسیاری از کشورهای جهان و حتی متحدان اروپایی دونالد ترامپ، انتقال سفارت از تل آویو به بیت المقدس را اقدامی نامناسب عنوان کرده و با توجه به عدم تعیین وضعیت فلسطین آن را رد کرده‌اند.

کد خبر 4798657

منبع: مهر

کلیدواژه: برزیل ایالات متحده آمریکا بیت المقدس ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه سوریه روسیه عربستان سعودی فلسطین لبنان ناتو انگلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه به ترکیه می‌رود

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته آینده برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»