Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان باشگاه گل گهر سیرجان از سعید رحیمی مقدم داور دیدار گل گهر و ذوب آهن اصفهان که دیروز در سیرجان برگزار شد به طور رسمی شکایت کرد.

در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، باشگاه گل گهر معتقد است قضاوت سعید رحیمی مقدم با اشتباهات محرز و تاثیرگذاری همراه بوده و در یک صحنه خطای مدافع ذوب آهن روی مهاجم گل گهر با تصمیم اشتباه داور پنالتی اعلام نشده است؛ حالا باشگاه گل گهر با شکایت از سعید رحیمی مقدم خواستار بر خورد با این داور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان، سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی دیروز این تیم با ذوب آهن اصفهان، گفته که این برای چندمین بار است که داوران علیه تیم گل گهر به اشتباه سوت می‌زنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد