Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ کشتی گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع ۶۰ هزار دلار است که ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود و تیم قهرمان ۱۵ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و تیم سوم ۵ هزار دلار دریافت می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالمهدی نصیرزاده درباره برگزاری ششمین دوره جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در بجنورد اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۲۶ آذرماه با ورود تیم‌های حاضر در مسابقات کشتی فرنگی می‌شود و تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز در رشته کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ۳ تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران حضور خود را در جام باشگاه‌های جهان قطعی کرده‌اند. از طرف دیگر تیم‌های چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و هند اقدامات لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها انجام دادند.

وی افزود: در رشته کشتی فرنگی نیز تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و گهر زمین سیرجان به عنوان ۳ تیم برتر لیگ برتر و نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های جهان حاضر خواهند بود. از سوی دیگر تیم‌های جمهوری آذربایجان، گرجستان و هند هم حضور خود را قطعی کرده‌اند. پیگیر هستیم تا تیم ارمنستان هم به این جمع اضافه شود. بدین ترتیب مسابقات کشتی آزاد با حضور ۸ تیم و رقابت‌های کشتی فرنگی با حضور ۶ یا ۷ تیم برگزار خواهد شد. البته تیم روسیه هم اعلام آمادگی کرده بود، اما شرایطی پیش آمد که حضور این تیم میسر نشد.

رییس سازمان لیگ کشتی در ادامه عنوان کرد: ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان بر اساس تقویم اتحادیه جهانی و همچنین قوانین و مقررات این اتحادیه برگزار می‌شود. ۲۶ آذرماه ورود تیم‌های کشتی فرنگی، سپس عصر همان روز کلینیک داوران، کلینیک مربیان و قرعه کشی این رقابت‌ها را در برنامه داریم. صبح چهارشنبه ۲۷ آذرماه نیز ابتدا وزن کشی برگزار می‌شود و سپس مسابقات رسما آغاز خواهد شد. مراسم افتتاحیه رقابت‌ها نیز بعدازظهر همان روز انجام می‌شود. بعد از این مراسم نیز دور مقدماتی ادامه خواهد داشت. عصر ۲۸ آذرماه نیز مسابقات رده بندی و فینال کشتی فرنگی برگزار می‌شود.

نصیرزاده ادامه داد: به همین ترتیب روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه تیم‌های کشتی آزاد وارد می‌شوند و سپس کلینیک مربیان، داوران و قرعه کشی نیز همان روز برگزار می‌شود. پنجشنبه ۲۸ آذرماه و صبح جمعه ۲۹ آذرماه مسابقات کشتی آزاد در مرحله مقدماتی پیگیری می‌شود. در نهایت عصر جمعه هم رده بندی و فینال مسابقات کشتی آزاد برگزار می‌شود و مسابقات رسما پایان می‌پذیرد.

رییس سازمان لیگ کشتی درباره نحوه قرعه کشی رقابت‌ها بیان داشت: بعد از مشورتی که با سرپرست مسابقات و دیگر عوامل فنی این رقابت‌ها داشتیم، مقرر شد درباره نحوه قرعه کشی در همان کلینیک مربیان و بعد از مشورت با آن‌ها تصمیم گیری شود.

وی در خصوص جایزه دلاری مسابقات گفت: جایزه دلاری این مسابقات در مجموع ۶۰ هزار دلار است که ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی آزاد و ۳۰ هزار دلار مربوط به کشتی فرنگی خواهد بود. تیم قهرمان ۱۵ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و تیم سوم ۵ هزار دلار دریافت می‌کنند.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که ارفاق وزن برای کشتی گیران در نظر گرفته شده یا خیر، اظهار داشت: در لیگ داخلی ما وزن کشی را شب قبل از مسابقات انجام می‌دادیم، اما در جام باشگاه‌های جهان وزن کشی صبح روز مسابقه است. البته ۲ کیلوگرم ارفاق وزن را در نظر گرفتیم.

رییس سازمان لیگ کشتی ادامه داد: هر تیم داخلی می‌تواند تا ۲۰ کشتی‌گیر جذب کند و ۲ کشتی‌گیر در ترکیب خود داشته باشد. برای تیم‌های خارجی ظرفیت ۱۵ کشتی‌گیر در نظر گرفته شده که آن‌ها هم می‌توانند از ۳ کشتی‌گیر خارجی بهره ببرند.

وی در رابطه با آخرین شرایط سالن برگزاری مسابقات و آمادگی میزبان گفت: از همان اول هم می‌دانستیم که استان خراسان شمالی از نظر زیرساختی برای برگزاری چنین رویداد بزرگی شاید در برخی موارد نقص‌هایی داشته باشد. با این حال با حمایت و پیگیری مسئولان استانی به ویژه شخص استاندار شرایط بسیار خوبی در بجنورد حکمفرما شده و هر آنچه که در استاندارد‌های بین المللی را دوستان در این شهر مهیا کردند. ما هم هدفمان این بود که با برگزاری مسابقات در چنین شهری باعث توسعه زیرساخت‌های ورزشی در آن استان شویم. از برکت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در همین چند روز استان خراسان شمالی از نظر تجهیزات پزشکی، خطوط هوایی و... توسعه پیدا کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی جام باشگاه های جهان کشتی آزاد تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی مسعود سلیمانی طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری زهرا امیرابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!

محمدرضا گرایی ستاره کشتی ایران به طور موقت از اردوی تیم ملی خداحافظی کرد

طرفداری | محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی ایران در المپیک پاریس، در حین تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و اردو را ترک کرد.

شاگردان حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از حضوری مقتدرانه در دو تورنمنت بین‌المللی نیکولای پتروف بلغارستان و وهبی‌امره ترکیه، سال جدید را با اردویی پرفشار در شهرستان نور آغاز کردند. هدف این اردو آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بود. اما در روزهای ابتدایی این اردو، خبری ناخوشایند از مصدومیت محمدرضا گرایی، مدعی وزن 67 کیلوگرم تیم ملی، منتشر شد. گرایی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و برای پیگیری درمان و معاینات پزشکی، اردو را ترک کرد و به تهران بازگشت.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی، در خصوص وضعیت زانوی گرایی گفت:

پزشک و فیزیوتراپ پای گرایی را معاینه کردند و خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد. او باید تحت فیزیوتراپی قرار بگیرد تا به طور کامل از مصدومیت ریکاوری شود.

با توجه به مصدومیت گرایی، سعید اسماعیلی به عنوان نماینده ایران در وزن 67 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم