Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:16:50 GMT

«کلاسیکو» فردوسی‌پور رایگان پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۸۹۳

«کلاسیکو» فردوسی‌پور رایگان پخش می‌شود

پخش ویژه برنامه ال‌کلاسیکو به تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور که قرار است یکشنبه ۲۴ آذر در پلتفرم‌های ویدیویی منتشر شود، رایگان شد.

به گزارش ایسنا، "کلاسیکو" با حضور علی دایی، ووریا غفوری، امیرمهدی ژوله و اجرای پژمان جمشیدی برنامه‌ای با محوریت مسابقه حساس ال‌کلاسیکو است که به تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که برای پخش در سرویس‌های پخش فیلم کافه بازار، فیلیمو و نماوا آماده شده بود، قرار است یکشنبه ۲۴ آذر و در ساعت ۲۲ شب به صورت رایگان در دسترس عموم قرار بگیرد.

به این ترتیب همه علاقه‌مندان به برنامه‌های فوتبالی، بدون تهیه اشتراک و بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانند به صورت رایگان ویژه برنامه کلاسیکو را تماشا کنند.

همچنین علاوه بر مهمان‌های حضوری، "کلاسیکو" با تماس اینترنتی میزبان ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی اسپانیا است و حال و هوای دو شهر بارسلون و مادرید را در آستانه جنجالی‌ترین ال‌کلاسیکو سال بررسی می‌کند.

"کلاسیکو" ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلیمو، نماوا و کافه بازار به صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادل فردوسي پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از آرامگاه سعدی، اول اردیبهشت رایگان است

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: یکم اردیبهشت و هم‌زمان با سالروز بزرگداشت شیخ اجل، سعدی شیرازی بازدید از آرامگاه این شاعر و نویسنده پارسی‌گوی نامدار ایرانی، برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.
محمد ثابت اقلیدی از آماده‌سازی مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدی برای اجرای مراسم بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی خبر داد و
افزود: گلباران آرامگاه سعدی، اجرایی برنامه‌های فرهنگی، گردشگری کودک، برنامه هنری نقاشی گل و مرغ و خوشنویسی و نقالی در آرامگاه سعدی از برنامه‌های هفته بزرگداشت یاد روز سعدی است.

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • بازدید از آرامگاه سعدی، اول اردیبهشت رایگان است
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • لزوم ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند