Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:44:04 GMT

فریب رونالدینیو را خوردم و به منچستر رفتم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۹۱۹

فریب رونالدینیو را خوردم و به منچستر رفتم

بازیکن برزیلی و ناکام سابق یونایتد، دلیل پیوستنش به این باشگاه را وعده دروغین رونالدینیو می داند.

به گزارش "ورزش سه"، کلبرسون در سال 2003 و زمانی که از اتلتیکو پارانائنزه به منچستریونایتد پیوست، به عنوان یکی از ستاره های آینده دنیای فوتبال شناخته می شد اما تحت هدایت سر الکس فرگوسن تنها 20 بازی انجام داد و پس از چند سال این تیم را به مقصد بشیکتاش ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین این شانس را داشت که به لیدز بپیوندد اما تاثیر فوق ستاره تیم ملی برزیل که در آن زمان در پاری سن ژرمن بازی می کرد باعث شد که شیاطین سرخ را انتخاب کند.

 

 

 

 

کلبرسون در گفتگو با فورفورتو گفت:« دو باشگاه خواهان جذب من بودند؛ منچستریونایتد و لیدز. این انتخاب آسان بود اما داستان جالبی نیز در این باره وجود دارد. وقتی علاقه منچستریونایتد به من تایید شد، در اردوی تیم ملی در فرانسه بودیم تا بازی های جام کنفدراسیون ها را انجام دهیم. به خوبی این را به یاد دارم که در کنار رونالدینیو و برادرش که مدیر برنامه او نیز بود، حضور داشتم و رونالدینیو گفت که آنها هر دوی ما را می خواهند و من هم گفتم پس به این تیم برویم.

بسیار خوشحال بودم که رونالدینیو نیز با من همراه می شود. به برزیل برگشتم و به مذاکرات ادامه دادم اما رونالدینیو من را فریب داد و رفت تا در هوای گرم بارسلونا بازی کند. او من را به منچستر فرستاد. این موضوع تا امروز یک شوخی بین ماست و او می داند که یکی به من بدهکار است.»

منچستر یونایتد برزیل تیم ملی برزیل رونالدینیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برزیل تیم ملی برزیل رونالدینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است