Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@21:36:30 GMT

سفر رسمی یک هیئت صهیونیست به امارات

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۹۴۶

سفر رسمی یک هیئت صهیونیست به امارات

گروه بین‌الملل ــ یک هیئت بلندپایه وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی، امروز، 24 آذرماه، برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی مبارزه با فساد در ابوظبی، وارد امارات متحده عربی شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از القدس العربی، منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک هیئت بلندپایه قضایی اسرائیل به امارات سفر کرده تا در کنفرانس بین‌المللی مبارزه با فساد در ابوظبی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، «دنا زلبر» معاون دادستان کل رژیم صهیونیستی در رأس این هیئت اسرائیلی قرار دارد. برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این سفر مقامات قضایی اسرائیل، بنا به دعوت رسمی امارات صورت گرفته است.

در همین ارتباط، روزنامه اماراتی البیان گزارش داد که ابوظبی از فردا، دوشنبه تا جمعه آینده میزبان هشتمین کنفرانس بین‌المللی مبارزه با فساد است و در آن حدود سه هزار نفر از 185 کشور شرکت خواهند کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیراً گزارش دادند که تل‌آویو در صدد امضای توافق «عدم تجاوز» با چهار کشور عمان، امارات، بحرین و مراکش است. منابع بلندپایه دیپلماتیک اعلام کردند که رژیم صهیونیستی سعی دارد با مطرح کردن مسائلی از قبیل امنیت و آزادی خطوط کشتیرانی در آب‌های خلیج فارس، روابط خود با کشورهای عربی را تقویت بخشد.

در همین راستا، «موشه عمار» خاخام صهیونیست، اواسط هفته جاری در سفری بی‌سابقه به بحرین رفت و با علمای دینی برخی از کشورهای عربی و همچنین پادشاه بحرین دیدار و گفت‌وگو کرد. حزب‌الله و «مجمع علمای مسلمان» لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای با اشاره به سفر این خاخام صهیونیست به بحرین، اعلام کردند که این سفر در راستای طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل و اجرای معامله قرن صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امارات ابوظبی کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک