Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه اجرای طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی برای جلوگیری از وقوع سرقت و شناسایی عاملان آن در دستور کار کارکنان معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت، گفت: تا کنون ده مرحله از این طرح به اجرا در آمده است و صنوف متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در دهمین مرحله از اجرای این طرح مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران از ۷۰ واحد صنفی بازدید و ماموران اعزامی موفق شدند تعدادی اموال سرقتی که متصدیان این صنوف قصد داشتند به عنوان کالای دست دوم به بازار مصرف عرضه کنند، کشف کردند.

وی عنوان کرد: در این بازدید‌ها ۱۹ دستگاه ضبط خودرو، ۲۳ عدد باند و ساب و ۱۷ دستگاه آمپلی فایر کشف شده است و واحد‌های صنفی متخلف برابر دستور قضایی پلمپ شده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به همراه مالکان صنوف دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی درتوجه جلو و عدم کنترل خودرواش به ۴ وسیله نقلیه برخورد کرده بود، مقصر شناخته شده شد.

رازقی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی براساس اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه لندکروزر فاقد مدارک در سطح شهر مطلع و این خودرو را در یکی از نقاط شهر کرمان توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده این خودرو مشخص شد این اسناد مربوط به خودروی دیگری است، از این رو این خودرو توقیف و راننده آن برای تعیین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش این خودرو ۶۰ میلیارد ریال تعیین قیمت و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد