Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:02:07 GMT

تداوم پیروزی‌های تیم والیبال جوان شهرداری ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۹۸۲

تداوم پیروزی‌های تیم والیبال جوان شهرداری ارومیه

این دیدار از ساعت ۱۵ امروز، یکشنبه با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد که بلیط تماشای آن برای هواداران رایگان بود.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به حریف آملی خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم روز جمعه گذشته در هفته چهارم این رقابت‌ها در دیداری خانگی مقابل تیم گل‌نقش آران‌وبیدگل با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و چهارمین پیروزی خود را تجربه کرد.

تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۵ امتیاز کامل از پنج بازی در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد؛ این تیم امسال با ترکیبی بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ دسته یک کشور حضور یافته‌است.

این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز،  خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج همگروه است.

در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در خردادماه سال جاری در نخستین چالش بزرگ خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات به عنوان آخرین آوردگاه برای صعود به المپیک پاریس محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. اردوی تیم ملی والیبال ایران هم از ۱۸ فروردین ماه جهت آمادگی در این مسابقات زیر نظر پیمان اکبری آغاز شده است.

«موریس موتا پائز» سرمربی برزیلی- فرانسوی ایران بامداد روز چهارشنبه به ایران می‌آید تا رسماً کار خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران آغاز کند. سرمربی تیم ملی والیبال پیش از حضور در ایران ۳۹ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود که نام امیر غفور و سید محمد موسوی هم در بین نفرات بود. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر حضور این دو بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این دو بازیکن در لیگ ملت‌ها برای تیم ملی بازی می‌کنند یا خیر.

به گفته مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال هر دو این بازیکنان نقطه نظراتی مطرح کردند که هنوز حضورشان در اردوی تیم ملی مشخص نیست، نایب رئیس فدراسیون والیبال به این موضوع تأکید کرده تا زمانی که پائز به ایران نیاید چیزی هنوز مشخص نیست.

امیر غفور در فصل گذشته در لیگ رومانی بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت، او به دلیل موضوعات شخصی قصد حضور در تیم ملی را ندارد. محمد موسوی هم امسال با تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال رسید و نقطه نظراتی را برای حضور در تیم ملی با مسئولان فدراسیون مطرح کرده و به همین خاطر هنوز حضورش در تیم ملی مشخص نیست. البته این موضوع به صورت رسمی هنوز اعلام نشده است.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، لژیونرها تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و آخرین گروه از بازیکنان لژیونر در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به تیم ملی اضافه خواهند شد.

کد خبر 6086042 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان