Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زرین‌فرروز یکشنبه درنشست انتقال یافته‌های شیلاتی در بخش صید وصیادی در استان بوشهر افزود: با توجه به عمق 50 متری خلیج فارس محیط زیست این دریا شکننده و محدود است.

 وی بیان کرد:میزان برداشت از خلیج فارس متناسب با تولید آن نیست و با توجه به از بین رفتن برخی گونه‌ها به عبارتی دخل و خرج خلیج فارس هیچ تطابقی با هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استانداری بوشهر گفت: با توجه به شرایط و محیط زیست ایجاد شده برای خلیج فارس از رشد آبزیان جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: هرچقدر آلودگی‌ها بیشتر شود میزان ذخایر کمتر می‌شود به همین دلیل است که روز به روز به تنوع دریایی در خلیج فارس از لحاظ کمی و کیفی لطمه وارد می‌شود.

زرین فر یادآورشد: کشورهای اطراف خلیج فارس که نقش مهی درایجاد این شرایط بغرنج  دارند ( به لحاظ آلودگی‌های نفتی) هیچ فکری برای این آبراه مهم و اقتصادی نمی‌کنند.
 

برچسب‌ها بوشهر محیط زیست نفت سازمان شیلات ایران خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر محیط زیست نفت سازمان شیلات ایران خلیج فارس بوشهر محیط زیست نفت سازمان شیلات ایران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر