Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندارکنگان گفت: از شهروندان درخواست داریم که نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه کنند و با آن‌ها همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سیدعلی‌پاک‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، اظهار داشت: باتوجه به اعلام هواشناسی بارش‌ها تا دوشنبه و سه شنبه ادامه دارند، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل را داشته باشند و در این چند رور ادارات حتما کشیک داشته باشند و خالی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کنگان افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اداره آب، برق، گاز و مخابرات آمادگی کامل را برای حوادث احتمالی داشته باشند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تمام لحظات آمادگی کامل را داشته باشند و در ادارات خود حاضر باشند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی هلال‌احمر و دستگاه‌هایی که دارای ماشین‌آلات حمل‌ونقل هستند و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سعی کنند ماشین‌های خود را در یک نقطه مستقر سازند و آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کنگان گفت: دهیاران با هماهنگی شهرداری‌ها  برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی خوب و مناسبی داشته باشند تا در روستاها شاهد خسارتی نباشیم.

وی بیان کرد: ادارات شیلات و دریابانی اجازه تردد به قایق‌ها و جت‌اسکی ندهند و از این کار جلوگیری کنند و همچنین بر خروج شناورها نظارت جدی داشته باشند.

پاک‌نژاد تاکید کرد: مردم از تردد و نزدیکی به مناطق حادثه‌خیز از جمله دره‌ها و دریاها خودداری کنند و ادارات شهرداری‌ها، منابع آب و اداره راهداری و حمل‌ونقل نیز بر این امر مهم نظارت جدی داشته باشند.

وی افزود: حوزه‌های آبخیز بالا دست مورد نظارت قرار گیرند و همچنین از شهروندان درخواست داریم که نسبت به هشدارهای پلیس در جاده‌ها و مناطق مختلف شهرستان توجه کنند و با آن‌ها همکاری کنند.

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر توجه آموزش‌وپرورش به امنیت دانش‌آموزان، گفت: باتوجه به اعلام هواشناسی تمامی مدارس شهرستان کنگان در روز دوشنبه در تمامی مقاطع تعطیل است و در مورد روزهای سه شنبه و چهارشنبه تصمیم گیری می‌شود و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی مطرح کرد: جهادکشاورزی هماهنگی لازم با کشاورزان را داشته باشد و در مورد اوضاع جوی به آن‌ها اطلاع‌رسانی دقیق داده شود و همچنین نقاط حادثه‌خیز در شهرستان با همکاری پلیس راهور بررسی شود.

پاک‌نژاد ادامه داد: بیمارستان‌، هلال‌احمر و شبکه بهداشت‌ودرمان آمادگی لازم را جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز آمادگی داشته باشد تا از ظرفیت سالن‌های ورزشی برای اسکان بتوان بهره برد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس مدیریت بحران هواشناسی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار این شهرستان کتاب و کتابخوانی را یکی از مهمترین موضوعات مقام معظم رهبری دانست و افزود :  سرانه مطالعات پایین است  و این نیازمند یک حرکت جدیست و این را می طلبد که هر اداره ای یک پیشخوان کتاب  داشته باشد .

   محمد نوبخت نیا  استفاده از ظرفیت  فضای مجازی برای تبیین  اقدامات صورت گرفته را  فرصت دانست و تصریح کرد : شما با اطلاع رسانی دقیق و کامل باعث گفتن عملکرد دولت نیستید  بلکه فراتر از آن عملکرد و ارزش های نظام را بالا  می برید و در این امر مهم باید قدم های اساسی برداشته شود .

فرماندار شهرستان نقده ، نگهداری را مهمتر از خرید دانست و افزود : امانت داری باعث جذب و بهتر شدن فضای کتابخانه ها خواهد شد   و برای  دیدار با نویسندگان  مقرر گردید در سال جاری  جلسه ای صورت گیرد .

 

مسئول کتابخانه های شهرستان نقده با اشاره به وضعیت کتابخانه ها افزود : نسبت به سال گذشته دو گلوگاه امانت و عضویت داریم که باعث ۲۵ درصدی افزایش عضویت شده ایم و هم اکنون دو هزار و۲۰۰ عضویت داریم  و امانت نیز بالا رفته است .

 بیرامی  در خصوص جذب اعتبارات با کمک و پیگیری های فرماندار افزود :  از ۷۰۰میلیون تومان اعتبار تقلیل شده   با رایزنی های صورت گرفته توانستیم  ۳۰۰ میلیون جذب کنیم ، که تا به امروز ۵۰ میلیون تومان تحقق یافته است و از نیم درصد شهرداریها توانستیم  ۵۰ میلیون تومان از نقده و ۱۵ میلیون تومان از محمدیار برای اولین بار جذب کنیم که همه به کمک های فرمانداری محقق شده و این در حالیست که سالهای قبل درصد ناچیزی می توانستیم جذب کنیم .

وی در ادامه گفت : همچنین نزدیک ۷۰۰ میلیون تومان  با رایزنی ها جذب شده  امروز توانستیم  کتابخانه شهید علمی را تجهیز کنیم  که با کمی کسری بودجه  مواجهیم و مقرر شده توسط خانم معصومی مدیر کل کتابخانه های استان  تامین شود.

بیرامی با تشکر از دولت به دلیل  رفع مشکلات این کتابخانه و احیای مجدد آن که از سال ۹۳ رسما تعطیل شده بود در سال ۱۴۰۰ مجددا شروع و احیا شده که آغاز بکار کرده است .

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر تفت و مهریز
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • ۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد
  • شادی و نشاط در کمال امنیت، حق قانونی مردم است
  • مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد