Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و چهارم آذر ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

واشنگتن پست: آیا عربستان می‌کوشد آمریکا را علیه ایران مهار کند؟
پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست در مطلبی به بررسی علت طرح ادعایی عربستان و امارات برای «مذاکره با ایران و کاهش تنش‌ها در منطقه» پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه تاسیسات فردو از امروز
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا به خبرگزاری روسی تاس گفت: واشنگتن از امروز بار دیگر تحریم‌های یک‌جانبه خود را ضد تاسیسات فردو در ایران اعمال می‌کند.

 

انجام چه کارهایی برای رئیس‌جمهور آمریکا ممنوع است؟+ تصاویر
گرچه حضور در کاخ سفید در مقام رئیس‌جمهور آمریکا امتیازات زیادی به همراه می‌آورد، باعث ممنوع شدن انجام برخی اقدامات از سوی روسای‌جمهور این کشور می‌شود.

 

چرا آمریکایی‌ها از جنایات جنگی این کشور چیزی نمی‌دانند؟
روزنامه روسی «وزگلاد» در گزارشی به بررسی علت عدم آگاهی مردم آمریکا از جنایات جنگی کشورشان در سایر نقاط جهان پرداخت.

 

اقدام توییتری مشکوک مایک پمپئو!
وزیر امور خارجه آمریکا یک حساب کاربری شخصی جدید در شبکه اجتماعی توییتر ایجاد کرد.

 

دولتی که اعضایش را زنان کمتر از ۳۵ سال تشکیل می‌دهند + عکس
دولت فنلاند که از ائتلاف احزاب مختلف تشکیل شده متشکل از زنانی است که کمتر از ۳۵ سال دارند.

 

دستگیری ۵ متهم جنایت میدان الوثبة عراق
وزارت کشور عراق اعلام کرد ۵ متهم قتل نوجوان عراقی در میدان الوثبة در بغداد بازداشت شدند.

 

فاز اول توافق تجاری چین و آمریکا؛ آتش‌بس در فضای مه‌آلود
علی‌رغم توافق اولیه و آتش‌بس تجاری، واشنگتن و پکن، آنقدر در مورد مسائل ساختاری از هم دور هستند که نتوانند به این زودی، فاز اول توافق را توسعه دهند.

 

ترامپ از رسانه محبوب خود نیز انتقاد کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جدال‌های همیشگی خود با رسانه‌های این کشور، این بار رسانه محبوب خود را هدف قرار داد.

 

دیدار بن سلمان و عمران خان در ریاض
ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر پاکستان در عربستان درباره روابط دوجانبه، زمینه‌های همکاری مشترک و تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

 

جلیقه زرد‌ها احساس می‌کنند نماینده‌ای در حکومت ندارند/ سوء مدیریت مکرون عامل اصلی تداوم اعتراضات
استاد روابط بین الملل و رایزن پیشین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه به تبیین ریشه‌های بروز جنبش جلیقه زرد‌ها پرداخت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هر چند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان را مطرح کند، بیان کرد: به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: " اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد."

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت : اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896755

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد