Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:35:51 GMT

یوونتوس 3 - 1 اودینزه؛ شب درخشان رونالدو در تورین

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۲۷۹

یوونتوس 3 - 1 اودینزه؛ شب درخشان رونالدو در تورین

یوونتوس موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با سه گل اودینزه را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته گذشته و بعد از شکست مقابل لاتزیو صدر جدول را به اینتر تقدیم کرده بود، امشب و با درخشش کریستیانو رونالدو در همان نیمه اول تکلیف اودینزه را روشن کرده و در نهایت با نتیجه 1-3 این تیم را شکست داد تا با یک بازی بیشتر از اینتر دوباره صدرنشین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم بعد از یکی دو حمله خطرناک به گل اول دست یافت. ضربه دیبالا به مدافعان اودینزه برخورد کرد و در ریباند کریستیانو رونالدو با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد و روی همکاری دیبالا و ایگواین، یوونتوس باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه دیبالا با حضور به موقع دی مایو دفع شد. در دقیقه 18 و روی ارسال کرنر از سوی دیبالا، دمیرال با ضربه سر دروازه اودینزه را تهدید کرد اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 27 و روی حرکت خوب رونالدو، ایگواین در محوطه جریمه اودینزه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با عکس العمل مناسب موسو همراه گشت.

 

در دقیقه 36 این بار دیبالا فرصت خوبی برای ایگواین مهیا کرد، اما ضربه محکم این بازیکن باز هم با واکنش موسو همراه شد و این موقعیت نیز از دست رفت.

 

 

اما در دقیقه 38 یوونتوس به گل دوم دست یافت. پاس عمقی ایگواین در محوطه جریمه به رونالدو رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل دوم خودش و یوونتوس را به ثمر رساند.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 45 و روی پاس دمیرال با ضربه سر، لئوناردو بونوچی در دهانه دروازه با ضربه سر موفق به گلزنی شد و نیمه نخست با برتری 0-3 یوونتوس به اتمام رسید.

 

 

یوونتوس نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و با ضربه تماشایی دیبالا از پشت محوطه می توانست به گل چهارم دست یابد، اما ضربه ستاره آرژانتینی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی حرکت تماشایی دی پائول، اودینزه می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند اما بوفون و دمیرال به کمک هم دروازه را نجات دادند.

 

در دقیقه 56 این لاسانا بود که در مقابل دروازه یوونتوس صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او با مهار تماشایی بوفون همراه گردید. دقایقی بعد یک بار دیگر این صحنه تکرار شد و باز هم بوفون در روزی که سرحال نشان می داد توانست ضربه تماشایی لاسانا را مهار کند.

 

در دقیقه 83 رونالدو با حرکتی تماشایی فرصت خوبی برای ثبت هت تریک داشت، اما ضربه او با عکس العمل سنگربان اودینزه همراه شد. دو دقیقه بعد رونالدو تا آستانه زدن گل چهارم یوونتوس پیش رفت، اما ضربه زیبای او از پشت محوطه به دیرک دروازه اودینزه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 94 پوستو از درون محوطه یوونتوس موفق شد یکی از گل ها را جبران کند تا در نهایت یوونتوس با تکیه بر همان سه گل نیمه اول و با نتیجه 1-3 اودینزه را مغلوب کند.

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس، در ‏حال حاضر با 16 گل زده دومین گلزن برتر سری آ است و تنها لائوتارو ‏مارتینز آماری بهتر از او دارد. ‏

ولاهوویچ در اعترافی صریح اعلام کرد این را می‌داند که فوتبالیستی ‏مثل ادن هازارد، نیمار و لیونل مسی نیست که هر بار صاحب توپ ‏می‌شود تماشاچی‌ها را به وجد بیاورد و شگفت‌زده کند. او در عین ‏حال گفت که از جوانی و از زمانی که تازه فوتبال را شروع کرده بود ‏شیفته کریستیانو رونالدو بود و او را الگوی خودش می‌دانست. ‏روزهایی که رونالدوی جوان در منچستریونایتد می‌درخشید. ‏

ولاهوویچ که با نشریه فرانسوی اکیپ گفتگو می‌کرد گفت: "خودم ‏هم می‌دانم که نیمار، هازارد یا مسی نیستم. آنها را هر وقت می‌بینید ‏با خودتان می‌گویید وای، چه بازیکنی! ولی نقطه قوت من آمارهاست و البته دقیق‌تر بگویم آمار گلزنی. این روزها می‌گویند فوتبال ‏فیزیکی‌تر شده، ولی یادشان می‌رود که این اتفاق به همین دلیل است که ‏تکنیک یک فوتبالیست باید در اوج باشد تا بتواند از پس بازیکنان با ‏قدرت بدنی بالا برآید". ‏

مهاجم گلزن یوونتوس در پاسخ به این سوال که الگوی فوتبالی‌اش ‏چه کسی بوده گفت: "بدون شک کریستیانو رونالدو. از زمانی که در ‏منچستر بود دنبالش می‌کردم. رونالدو آن روزها وینگر چپ بود و من ‏عاشق حرکاتش و غریزه گلزنی‌اش بودم. به نظرم کریس یکی از ‏بهترینهای تاریخ است. من از زلاتان هم خیلی خوشم می‌آمد و ‏فرناندو تورس را هم دوست داشتم. آن موقع که لیورپول بود و ‏موهای بلند داشت. به جز اینها کریم بنزما هم بازیکنی است که ‏تحسینش می‌کنم". ‏

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود