Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@13:22:31 GMT

مرگ مرد ۴۵ ساله بر اثر ریزش دیوار

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۳۵۶

ساعت 24 -فرمانده انتظامی شهرستان میبد از مرگ مردی ۴۵ ساله بر اثر ریزش دیوار آجری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ یک کارگر ساختمانی در یکی از محلات شهرستان میبد، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد مرد ۴۵ ساله‌ای به همراه چند نفر دیگر در حال کار ساختمانی بوده اند که به دلیل ریزش دیوار فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: شهروندان و کارفرمایان در هنگام کار حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف آلایشات گوشتی فاسد در اردبیل

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان اردبیل از کشف آلایشات گوشتی فاسد در استان خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران از کشف آلایشات گوشتی فاسد در عملیات مأموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل-مغان خبر داد.

یوسفی فعال اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل-مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۲۰۰ کیلو آلایشات گوشتی فاسد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی محموله کشف شده تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • کشف بیش از یک تن آلایشات گوشتی فاسد در اردبیل
  • کشف آلایشات گوشتی فاسد در اردبیل
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند