Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:55:36 GMT

ثبت نام حج در افغانستان اینترنتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۳۸۵

ثبت نام حج در افغانستان اینترنتی می‌شود

خبرگزاری میزان- براساس تفاهنمامه‌ای که میان وزارت حج و مخابرات افغانستان به امضا رسیده، ثبت نام حج در این کشور از طریق اینترنت انجام می‌شود. تاریخ انتشار: 19:30 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۰۶

به گزارش خبرگزاری میزان،  براساس تفاهنمامه‌ای که میان وزارت حج و مخابرات افغانستان به امضا رسیده، ثبت نام حج در این کشور از طریق اینترنت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فهیم هاشمی سرپرست وزارت مخابرات حین امضای این تفاهمنامه گفت: این اقدام برای شفافیت و سرعت در امور مربوط به ادای فریضۀ حج صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا سال آینده این سیستم افتتاح خواهد شد، افزود: براساس این تفاهنمامه قرار است وزارت مخابرات سیستم را راه اندازی کرده و کارمندان را در این رابطه آموزش دهد.

همچنین عبدالحکیم منیب سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف گفت: تمام مراحل حج از جمله ثبت‌نام، اخذ پاسپورت، ویزا، اطلاعات خروج،‌استفاده از محل ساختمان در عربستان و غیره به صورت الکترونیکی و از طریق این سیستم انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: گلایه "حجاج افغانستانی" از کیفیت پایین خدمات‌رسانی در عربستان وزیر حج و اوقاف افغانستان: خروج آمریکا به تحقق صلح کمک می‌کند

وی افزود: استفاده از این سیستم مدیریت و کنترل فرآیند حج را به صورت موثر تسهیل خواهد کرد، همه ساله 30 هزار نفر از افغانستان برای ادای فریضه حج راهی عربستان می‌شوند.

/انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افغانستان افغانستان حج کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی