Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:06:50 GMT

استراماچونی:اگر به ایران برنگردم تقصیر هیچکس نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۴۹۳

استراماچونی:اگر به ایران برنگردم تقصیر هیچکس نیست

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال امروز در مصاحبه ای با شبکه رای ایتالیا موضوع حضورش در ایران را با روایتی جدید تعریف کرد.

به گزارش "ورزش سه" ، استراماچونی در این مصاحبه با اشاره به تحریم ها گفته است مشکل عدم پرداخت پول به او از طریق قانونی علتی جز تحریم های بانکی ندارد و اگر او به هر دلیلی به ایران بازنگردد تقصیر شخص خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

ادامه دارد....

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه او پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضائی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حسینی محروم شد
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!