Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:23:20 GMT

موافقت با استعفای کمالوند صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۶۰۰

ساعت 24 - بوشهر مدیر تیم پارس جنوبی جم گفت: هنوز جلسه یا صحبتی درباره استعفای کمالوند برگزار نشده است، موافقت با استعفای سرمربی باید از طریق باشگاه اعلام شود.

ایوب چراغی با اشاره به اینکه هنوز جلسه یا صحبتی درباره استعفای کمالوند برگزار نشده است، افزود: این قضیه صحت ندارد، چنین چیزی باید از طریق باشگاه اعلام شود و هنوز صحبتی در مورد اینکه موافقت با استعفای آقای کمالوند مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: افرادی که چنین چیزی را اعلام کرده اند سمتی در باشگاه ندارند، و این موضوع باید از طریق باشگاه بررسی و اعلام شود.

مدیر تیم پارس جنوبی جم تاکید کرد: هنوز موافقت رسمی نشده و اگر هم چنین اتفاقی بیفتد از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

چراغی درباره اخباری که در مورد جدایی تعدادی از عوامل و بازیکنان تیم پارس جنوبی پس از استعفای کمالوند منتشر شده گفت: این اخبار صحت ندارد، کادر فنی و دستیاران آقای کمالوند به کار خود ادامه می دهند و بازیکنان نیز قرارداد دارند و اگر در قرارداد بازیکنی بند یا تبصره ای وجود داشته باشد و بخواهد در نیم فصل جدا شود منوط بر انجام مذاکره و اخذ تصمیم است. اما کلیه بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و هیچ بحث جدایی مطرح نبوده است.

وی با اشاره به ادامه روند تمرینات عنوان کرد: باید تمرکز خود را بر روی بازی با پرسپولیس بگذاریم تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم. امروز نیز تیم ما ریکاوری بعد از بازی دیروز را انجام داده است. یکی دو نفر مصدوم داریم که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی با پرسپولیس برسند. تلاش ما این است که آرامش در باشگاه حفظ شود. ان شالله آقای مرادی -سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم- با تدبیری که دارند خود آقای کمالوند را برگردانند و یا اگر ایشان قصد برگشتن ندارد هر چه سریع تر یک سرمربی معریفی شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.   رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.   وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشکال است.

دیگر خبرها

  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود