Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار بازیکن به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان راه یافتند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از دو روز رقابت فشرده بین نفرات حاضر در مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی، عصر امروز چهره 4 بازیکن راه یافته به مرحله نهایی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات در روز نخست با حضور 16 ورزشکار در 4 جدول گروهی دنبال شد که در پایان 2 نفر برتر هر جدول به مرحله بعد راه یافتند.

امیر رضا عباسی، آریا امیری، مهرشاد پوده، حمید شمس، امیر حسین رزاق نیا، میعاد لطفی، متین حیدری و محسن خطیون نفراتی بودند که در دور دوم به مصاف هم رفتند.

میعاد لطفی نماینده تهران با 6 پیروزی و کسب 12 امتیاز نفر اول راه یافته به مرحله نهایی لقب گرفت. امیر رضا عباسی دیگر نماینده تهران نیز با 4 برد و 10 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. همچنین آریا امیری از کردستان با کسب 10 امتیاز سوم شد و حمید شمس البرز نفر چهارم راه یافته به مرحله نهایی لقب گرفت.

در مرحله نهایی این رقابت‌ها 12 ورزشکار برای پوشیدن پیراهن تیم ملی از 26 تا 29 آذر در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده تهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

R35350/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابتهای انتخابی آقایان تنیس روی میز جهت معرفی دومین ملی پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابتهای آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابتهای آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.

رقابت های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896037

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک