Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@07:09:18 GMT

بیش از 2 تن مواد مخدر در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۳۶۵۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در توضیح این خبر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در ۸ ماه امسال موفق به کشف ۲ تن و ۸۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین شدند.

به گفته حاجیان، میزان کشف مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان افزود: تریاک با یک تن ۹۲۱ کیلو ۹۶۹ گرم با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، در ۸ ماه گذشته ۴ هزار و ۱۳۰ قاچاقچی، توزیع کننده، حمل‌کننده و نگهدارنده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند که میزان دستگیری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

حاجیان از اجرای ۷۳۰ طرح مبارزه با توزیع کنندگان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی این پلیس در این مدت اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش ۸۹ درصدی دستگیری توزیع کنندگان و حمل کنندگان و ۱۹ درصدی نگهدارنده موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: شماره تلفن رایگان ۱۱۰ و ۱۲۸ پل ارتباطی مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین پلیس مبارزه با مواد مخدر شماره تلفن فرمانده انتظامی استان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران