Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام استانداری تهران درخصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تهران به دلیل آلودگی هوا، به اطلاع دانشجویان، اساتید و کارکنان گرامی می رساند تمام واحدهای آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی در شهر و استان تهران به غیر از واحدهای دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه 25 آذرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز فردا تعطیل است.

پایان پیام/

351 / 167 آلودگی هوای تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آلودگی هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در دیدار با شهردار میاندوآب گفت: زمین سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مشکل سند مالکیت دارد و در این زمینه اقدامات صورت گرفته، اما نتیجه نداده است.

وی با ابراز نگرانی از نبود پایان کار و سند مالکیت از شهردار میاندوآب خواست تا برای صدور پایان کار و اخذ سند برای املاک دانشگاه همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشند.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب هم در این نشست قول مساعد داد در رایزنی با ادارات ذیربط مشکل پایان کار و سند مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور فرماندار ویژه میاندوآب و نهاد‌های ذیربط در آینده نزدیک رفع کند و شهرداری در این زمینه به‌عنوان نهاد تأثیرگذار و متولی همکاری‌های لازم را در این باره انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب