Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:38:17 GMT

شکایت رسمی باشگاه گل گهر از داور

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۱۱۴

در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر ، قضاوت سعید رحیمی مقدم با اشتباهات محرز و تاثیرگذاری همراه بود و در یک صحنه خطای مدافع ذوب آهن روی مهاجم گل گهر با تصمیم اشتباه داور پنالتی اعلام نشد و حالا باشگاه گل گهر با شکایت از سعید رحیمی مقدم خواستار بر خورد با این داور است.

اخبار ورزشی - باشگاه گل گهر معتقد است این برای چندمین بار است که داوران علیه تیم گل گهر به اشتباه سوت می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر اشتباه داور اخبار ورزشی ذوب آهن لیگ برتر گل گهر سیرجان اشتباه داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد