Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:32:06 GMT

پروژه آزاد راه چرمشهر - آبیک در مراحل پایانی است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۱۲۰

پروژه آزاد راه چرمشهر - آبیک در مراحل پایانی است

خیرالله خادمی شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار البرز افزود: پروژه های  بزرگ راه سازی کشور در محدوده البرز به زودی به بهره برداری می رسد که این امر مرهون پیگیری های جدی استاندار البرز است.

وی ادامه داد:  منطقه یک آزادراه تهران - شمال و ادامه آزادراه شهید همت نیز روند بسیار خوبی دارند و پس از افتتاح آنها تحول شگرفی در راه های کشور رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی اظهارداشت: گستردگی ارتباطات و پیگیری های استاندار البرز در مجموعه وزارتخانه تاثیر بسزایی در روند پیشرفت پروژه ها داشته است.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک ایران را به خود اختصاص داده است.

این استان با مشکلات ترافیکی مواجه بوده که برای برون رفت از این ترافیک، دولت پروژه های آزاد راهی متعددی مانند تکمیل آزاد راه تهران - شمال، توسعه بزرگراه شهید همت، احداث آزاد راه آبیک - چرمشهر، بزرگراه شمالی و جنوبی کرج را در دست اقدام قرار داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آزاد راه استان البرز بزرگراه ترافیک وزارتخانه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود

استاندار البرز گفت: کمیته‌ تخصصی در بخش تعاونی‌ها در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز فعال شده است و ضرورت دارد مسائل این بخش به شکل تخصصی در کمیته مربوطه مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، پیش از ظهر امروز _یک شنبه دوم اردیبهشت_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه در مسیر تحقق شعار سال باید تمام ابعاد توسعه استان و مشارکت‌های مردمی را مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: بر این اساس ضرورت دارد راه اندازی، توسعه و احیای تعاونی‌ها را در دستور کار داشته باشیم.

وی افزود: طرح پیشنهادی ساماندهی، بازسازی و توسعه بخش تعاون برای اصلاح شبکه توزیع در استان البرز باید بررسی و در صورت تأیید اعضا اجرایی شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اتاق تعاون استان باید حضور فعال‌تری در این بخش داشته باشد، چراکه بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها، گام مؤثری در راستای تحقق مشارکت مردم خواهد بود.

عبداللهی تصریح کرد: در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان، کمیته‌ای تخصصی در بخش تعاونی‌ها فعال شده است و ضرورت دارد مسائل این بخش به شکل تخصصی در کمیته مربوطه مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح سواحل مکران، اضافه کرد: سیاست دولت سیزدهم در تعاقب تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌برداری از ظرفیت سواحل جنوبی کشور، شناسایی ۲۷ نقطه و تعیین استان‌های معین بدون ساحل برای سرمایه‌گذاری و ساخت شهرک‌های مسکونی است.

استاندار البرز گفت: می‌توان تعاونی‌هایی تشکیل داد و در بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی همچون پرورش ماهی و میگو، ورود کرد.

عبداللهی پس از دریافت گزارش اتاق اصناف از شرایط بازار، افزود: شرایط بازار باید هر روز رصد و روند تولید، توزیع و عرضه کالا به ویژه کالاهای اساسی، هر هفته در قالب گزارشی جامع در ستاد ارائه شود.

وی اظهار کرد: باید با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبارها مورد نظارت قرار گیرد.

کد خبر 746518

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود