Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، به دنبال اقدام اخیر نیروی دریایی ترکیه در بیرون راندن یک کشتی تحقیقاتی رژیم صهیونیستی از اطراف آب‌های قبرس، رسانه‌های صهیونیستی از پرواز هواپیماهای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز یک کشتی حفاری ترکیه نزدیک آب‌های قبرس در روز یکشنبه خبر دادند.

روزنامه «جروزالم پست» به نقل از وبگاه «ماکو» نوشت که این اقدام ارتش اسرائیل احتمالا در واکنش به ماجرای دو هفته پیش و بیرون راندن کشتی تحقیقاتی اسرائیلی از اّ‌ب‌های منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی مدعی است که بر روی این کشتی محققانی از دانشگاه «بن‌گوریون» و زمین‌شناسانی از قبرس حضور داشتند و در حال انجام تحقیقات بودند.

 

 

در جریان گشت‌زنی در آب‌های اقتصادی قبرس، ناوهای ترکیه‌ای به کشتی صهیونیستی نزدیک شده و مقامات دریایی ترکیه‌ با کاپیتان این کشتی تماس گرفته و دستور ترک منطقه را  برای این کشتی اسرائیلی صادر می‌کنند. کشتی اسرائیلی نیز عملیات خود را متوقف کرده و عازم منطقه‌ای دیگر می‌شود.

ترکیه مدتی است که بابت عملیات حفاری گاز در آب‌های مدیترانه با قبرس و یونان مشکل دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه