Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل خلیل‌زاده» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پول استراماچونی فردا در حساب وی خواهد بود و این مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی افزود: پس از اینکه مبلغ مورد نظر در حساب وی اعلام وصول شود، استراماچونی آماده بازگشت به ایران می‌شود تا دوباره هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مبلغ ۱۶۰ هزار یورو مطالبات استراماچونی را از یک شرکت ایرانی در ترکیه گرفته و به حساب وی واریز کردیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی استراماچونی به ایران خواهد آمد، اعلام کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استراماچونی فردا به ایران باز خواهد گشت.

خلیل‌زاده درباره حضور علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره استقلال نیز گفت: فتح‌الله‌زاده از مدیران شناخته شده فوتبال ایران است که در استقلال سابقه مدیریت داشته و کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

وی تاکید کرد: مدیرعامل استقلال در نشست هیات مدیره انتخاب و برای صدور حکم به وزیر ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: استقلال پیروزی دلچسب و ارزشمندی را مقابل شاهین‌شهرداری بوشهر کسب کرد که این نتیجه با تلاش، همدلی و غیرت بازیکنان استقلال به دست آمد و مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان به طور نقدی به اعضای تیم پاداش دادیم.

خلیل‌زاده در پایان گفت: مشکل زمین استقلال به زودی حل خواهد شد تا این تیم با بهترین شرایط آماده مسابقات آینده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید