Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه اروپا امروز یکشنبه اعلام کرد که از نتایج حاصل از کنفرانس اقلیمی سازمان ملل در مادرید بسیار ناامید و متاثر شده است.

در بیانیه صادره از سوی کمیسیون اروپا در بروکسل در این خصوص آمده است: اتحادیه اروپا از نتیجه بیست و پنجمین کنفرانس آب و هوائی در چارچوب سازمان ملل متحد درباره تغییر اقلیم زمین در مادرید نا امید شده و امیدوار است که یک راهبرد کاهش انتشار طولانی مدت در سال آینده در مجمع گلاسگو حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: این بسیار نا امید کننده است که پس از سالها کار فشرده، به ویژه در هفته های اخیر ما نتوانستیم در خصوص ماده ۶ توافق کنیم؛ ماده ای که انگیزه هایی را برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای در حال حاضر و در آینده با هدف حفظ محیط زیست فراهم می کند.

این در حالیست که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز ساعاتی پیش و پس از پایان نشست تغییرات آب و هوائی در مادرید اعلام کرد که برای این فرصت از دست رفته متأسف است.

بر اساس گزارش‌ها حدود ۸۰ کشور به افزایش تعهدات خود در زمینه رعایت مسائل آب و هوایی در سال ۲۰۲۰ متعهد شده‌اند، اما این کشورها تنها ۱۰ درصد گازهای گلخانه‌ای را تولید می‌کنند.

شایان ذکر است، هیأت حاکمه آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که در صدد است تا روند خروج این کشور از توافق آب و هوائی پاریس را آغاز کند.

کد خبر 4798761

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا تغییرات اقلیمی مادرید ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه سوریه عربستان سعودی روسیه فلسطین لبنان ناتو انگلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر نشتی آب از کف مخزن هوائی روستای گلمرز و هدر رفت آب، با پیگیری‌های صورت پذیرفته در سریعترین زمان ممکن نشتی مخزن رفع و از هدر رفت آب جلوگیری شد.

 وی با اشاره به اینکه همزمان با انجام عملیات جوشکاری و رفع نشتی، عملیات شست و شوی این مخزن نیز انجام و ۱۴۰ خانوار با ۴۳۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد