Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@11:45:12 GMT

برزیل سفارت‌ خود را به قدس منتقل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۵۰۸

ساعت 24 -کمیته روابط خارجه پارلمان برزیل از انتقال سفارت این کشور در تل‌آویو به قدس اشغالی در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

 کمیته روابط خارجه پارلمان برزیل از انتقال سفارت این کشور در تل‌آویو به قدس اشغالی در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ادوارد بولسونارو - پسر ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل و رئیس کمیته روابط خارجه پارلمان این کشور - در جریان افتتاح دفتر تجاری برزیل در قدس با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام این خبر گفت: برزیل همچنین حزب‌الله لبنان را در لیست تروریسم درج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهوری برزیل از حامیان جدی رژیم صهیونیستی است و با نتانیاهو روابط نزدیکی دارد. وی در جریان رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرده بود بعد از پیروزی، سفارت برزیل را از تل‌آویو به قدس منتقل می‌کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه وزارت امور خارجه، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی، با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده کشورش جهت توسعه روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

طرفین بر توسعه روابط دو جانبه و برگزاری منظم کمیته‌های مشترک اقتصادی و کنسولی تأکید کردند.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین در مورد آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف هر چه سریع‌تر این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و نیز در خصوص برخی دیگر از تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

دیگر خبرها

  • ریشه بحران منطقه، نسل‌کشی و جنایات ترکیبی رژیم اسرائیل است
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه