Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس صالحی امشب (یکشنبه - ۲۴ آذرماه) با حضور در پردیس سینمایی چارسو از محل برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره به همراه محمد حمیدی‌مقدم دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» دیدن کرد.

صالحی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حال تکمیل شدن است.

برچسب‌ها پردیس سینمایی چارسو سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره سینما جشنواره سینما حقیقت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پردیس سینمایی چارسو سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره سینما جشنواره سینما حقیقت پردیس سینمایی چارسو سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره سینما جشنواره سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک

ورزش ایران بیش از هر زمانی مدیرانی مدبر همانند دکتر صالحی امیری را فریاد می زند. مردی که استاد حرمت گذاری و قدردانی از پیشکسوتان و خادمان راستین ورزش ایران بود.

در زمان ریاست ایشان در کمیته ملی المپیک قبار از رخ افتخار آفرینان ورزش زدوده شد، زنده بودن و امیدواری در وجود آنها موج می زد.

به گزارش البرز ورزشی، ایجاد موزه ملی ورزش یکی از دستاورد های مدیریتی مرد مردمدار  کمیته ملی المپیک بود اما امروز با گذشت حدود دو سال از جدایی ایشان از کمیته ملی المپیک تمام تصورات و امیدواری هایی که برای تداوم مرام نامه کمیته ملی المپیک توسط حاج محمود خسروی وفا داشته ایم یکی یکی رنگ می بازد.

انتخاب فردی که هیچ پیشینه و افتخاری در امر مدیریتی ورزش نداشت به عنوان مدیرکل نخستین اشتباه حاج محمود بود که نتیجه عملکرد ایشان را در کاروان اعزامی به بازی های آسیایی دیده ایم که چگونه نسبت به ادوار گذشته در رده بندی مدال های بین کشور های قاره کهن سقوط کرده ایم.

البته کار های عجیب و غریب در کمیته ملی المپیک کم نبوده است ولی تاسف بار تر از همه بی توجهی به امور فرهنگ ورزشی در این حوزه است که به طور مثال می توان از حذف بازدید عمومی جهت تماشای افتخارات ورزش ایران است.

براساس قراردادی که با وزارت گردشگری به ثبت رسیده بزرگترین ویژگی موزه المپیک بازدید عامه مردم به ویژه دانش آموزان بود که براساس برنامه ریزی و تفاهمنامه به عمل آمده از افتخارات این مجموعه بازدید به عمل می آوردند و از این طریق ضمن آشنایی با افتخارات پیشین مردان زمان پرهمت ایرانی در عرصه های بین المللی انگیزه های جدیدی را برای گرویدن به ورزش پیدا می کردند.

درحال حاضر براساس تحقیقاتی که انجام داده ایم فقط میهمانان خارجی امکان بازدید از موزه ملی ورزش را دارند ولی از همه عجیب تر جمع آوری سردیس های افتخارآفرینان فوتبال و برخی اشیا و آثار خلق شده توسط قهرمانان بلند آوازه ورزش ایران و انتقال آنها به انبار کمیته ملی المپیک است که جای تاسف و تعجب بسیار دارد و به تازگی نیز اخباری به گوش ما رسیده که قصد دارند به بهانه هایی طبقه اول موزه را جمع آوری کنند و اقدامی دیگر بر اقدامات عجیب غریب خود بیافزایند.

چگونه مسئولین حاضر می شوند که آرزوی چهل ساله جامعه ورزش را مبنی بر تاسیس موزه نادیده بگیرند. این درحالی است که براساس تفاهمنامه ها و ثبت مایملک به صورت قانونی کمیته ملی المپیک حق سلب این افتخارات را ندارد،

شاید رئیس این کمیته نسبت به بازخورد های قانونی اقدامات اخیر بی خبر باشد و یا اینکه دلایلی داشته باشد که برما نامعلوم است که به حتم آمادگی درج پاسخ و جوابیه را داریم اما یکبار دیگر تاکید می کنیم که نمی توانند گذشته ورزش ایران را نادیده بگیرند چرا که گذشته هم جزئی از افتخارات تاریخ پرافتخار ورزش کشور ما محسوب می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی