Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تجربه واحدهای تولیدی موفق باید به سایر تولیدکنندگان و مجریان طرح‌ها برای الگوگیری معرفی شوند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ حیدر نعمتی  عصر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: اکنون چندین طرح بسیار موفق در استان وجود دارد که با استفاده از فناوری‌های نوین و روش‌های جدید در حال تولید و در ارائه فعالیت خود موفق‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معرفی بیشتر این طرح‌ها می‌تواند راهنما و چراغ راهی برای سایر طرح‌ها باشد تا بتوانند با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده و نقش موثری در رونق اقتصادی کشور و استان داشته باشند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید سیاست‌های ابلاغی به استان را در راستای معرفی طرح‌ها و برنامه‌ها مد نظر قرار دهند و از معرفی طرح‌هایی که اشباع شده و جزو سیاست‌های ابلاغی نیستند، خودداری کنند.

بدهی واحدهای صنعتی به سازمان تامین‌اجتماعی تقسیط پنج ساله می‌شود210 تفاهم‌نامه بین واحدهای فناورانه و واحدهای صنعتی در رویداد ملی استارتاپی البرز منعقد شد63 میلیارد تومان برای رونق تولید به واحدهای صنعتی استان بوشهر پرداخت شد

نعمتی یادآور شد: نظارت بر روند اجرای طرح‌هایی که از محل تسهیلات روستایی در حال اجرا هستند باید بیشتر و افرادی که منحرف هستند هرچه سریعتر وضعیت تسهیلات آنها تعیین تکلیف و دین حال شوند.

وی اضافه کرد: حدود 101 مورد انحراف در تسهیلات پرداختی مشاهده شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و تسهیلات دوباره در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: روند دریافت برخی از طرح‌ها به دلیل مشکل وثیقه بسیار طولانی شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تسهیلات اختصاص یافته جذب شود.

نعمتی همچنین بر تداوم نظارت‌ها در شهرستان تاکید کرد و گفت: باید طرح‌ها به سمت تکمیل زنجیره ارزش سوق داده شوند.
وی از صندوق کارآفرینی امید و پست بانک خواست: با توجه به وجود مبلغ زیادی از تسهیلات سهم بانک و وجود طرح های زیاد در دست اقدام هرچه سریعتر روند پرداخت را تکمیل کنند.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی