Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه اولین جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان قرچک با حضور حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و برخی از روحانیت و مبلغین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودی در جمع اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان قرچک طی سخنانی اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارزه به مدت ۲ سال است که فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است ، در گذشته طلاب و روحانیت انسجام سراسری نداشته اند ، اما باتوجه ویژه این جامعه به طلاب در سراسر کشور امیدواریم یک جامعه فعال و پویا داشته باشیم.

وی ادامه داد: کلیه صنف ها برای خود اتحادیه دارند اما متاسفانه در سالهای گذشته طلاب و روحانیون مظلوم واقعا شده بودند و جامعه فعالی نداشتند و امیدواریم با وجود جامعه روحانیت مبارز این خلا برطرف شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: طلاب و روحانیون همیشه فکر همه اقشار جامعه بودند به غیر از خودشان ، طلاب و روحانیت نقش مهمی در انقلاب ایفا کرده اند ؛ در انتخابات جامعه روحانیت مبارز هیچ لیستی را از طرف این جامعه نمی دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: طلاب و روحانیون همیشه فکر همه اقشار جامعه بودند به غیر از خودشان ، طلاب و روحانیت نقش مهمی در انقلاب ایفا کرده اند ؛ در انتخابات اخیر جامعه روحانیت مبارز هیچ لیستی را از طرف این جامعه نمی دهد.

محمودی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت باید بدانند که روحانیت هویت دارد ، شهرستانی هایی که تعداد ۳۰ روحانی در آن شهر داشته باشد می توانند این جامعه را تشکیل بدهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران اظهار کرد: پرچمداری در انقلاب و نظام در تمامی حوزه های دینی ، انقلابی ، سیاسی ، فرهنگی و... بر عهده روحانیت می باشد ؛ با تمام انتقادهای که به برخی مسائل داریم اما روحانیت و طلاب افتخار می کنند که از این انقلاب مهدوی حمایت می کنند.

براساس این گزارش ، در این جلسه حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک نیز طی سخنانی از این اقدام جامعه روحانیت تقدیر کرد و حجت الاسلام یاسینی عضو روحانیت استان هم طی سخنانی سبقه تاریخی روحانیت را خاطر نشان ساخت و ارتباط تشکیلاتی روحانیت را بسیار ضروری دانست.

کد خبر 4798806

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز قرچک بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند کهگیلویه و بویراحمد استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا