Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@23:01:25 GMT

(عکس) رکورد ویژه رونالدو در ۱۵ فصل اخیر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۹۰۱

(عکس) رکورد ویژه رونالدو در ۱۵ فصل اخیر

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس رکوردی ویژه در ۱۵ فصل اخیر در ۵ لیگ معتبر اروپا ثبت کرده است.   تیم فوتبال یوونتوس در رقابت‌های سری آ. ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و به پیروزی ۳ بر یک رسید.

در این بازی کریس رونالدو موفق شد دبل کند و تعداد گل‌های خود در این فصل از رقابت‌ها را به عدد ۱۱ رساند تا عملا از مرز ۱۰ گل زده عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریس با گل‌هایی که امروز به ثمر رساند عملا به رکورد ۱۵ فصل متوالی با بیش از ۱۰ گل زده رسید تا رکوردی ویژه را در ۵ لیگ معتبر اروپا به نام خود ثبت کند.

وی اولین بار که بیش از ۱۰ گل به ثمر رسانده بود در فصل ۶-۲۰۰۵ بود و پس از آن در همه فصول گل‌های فراوانی را برای تیم‌هایی که پیراهن آن‌ها را برتن کرده به ثمر رسانده است.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران

در حالی که در بسیاری از تیم ها زوج خط حمله نتوانسته اند به 7-6 گل هم برسند، پرسپولیس با زوج خط دفاعی خود در فصل جاری لیگ برتر 10 گل زده است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی و کنعانی زادگان در بازیهای تیم پرسپولیس هر کدام 5 گل به ثمر رسانده و روی هم 10 گل زده اند.

البته این دو بیشتر گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند اما نه همه آن ها را و این نشان می دهد که زوج دفاعی پرسپولیس در بازیهای مختلف از جمله بازی برابر تیمهای ذوب آهن و پیکان توان گلزنی برابر رقبای خود را داشته اند.

به هر حال گولسیانی و کنعانی در حالی هر کدام 5 گل زده اند که در پرسپولیس تنها شهاب زاهدی با 6 گل بیشتر از آن ها در لیگ گل زده است. البته عیسی آل کثیر هم 6 گله است اما او 2 گل از 6 گلش را برای تیم سپاهان زده و 4 گل دیگر را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده است. در ضمن عیسی در جام حذفی هم یک گل برای تیم پرسپولیس ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو