Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:48:08 GMT

کشف 15 گور دسته‌جمعی جدید در غرب عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۹۴۸

رکنا: مسئولان محلی عراق از کشف 15 گور دسته‌جمعی جدید در الانبار واقع در غرب این کشور خبر دادند.

نیروهای ویژه عراقی 15 گور دسته‌جمعی جدید را در مناطق مختلف استان الانبار واقع در غرب این کشور کشف کردند.

به گزارش رکنا، یک منبع مسئول به السومریه نیوز گفت: مناطق مختلف الانبار حاوی 15 گور دسته‌جمعی است که توسط نیروهای ویژه کشف شده، اما تاکنون عملیاتی برای بیرون آوردن اجساد صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که نخواست نامش فاش شود،‌ افزود: «گورهای دسته‌جمعی در مناطقی وجود دارند که (بین سال‌های 2014 تا 2017) تحت اشغال عناصر داعش قرار داشت».

یک گور دسته‌جمعی نیز دیروز (شنبه) در نزدیکی یک جاده بین‌المللی در شهرستان فلوجه استان الانبار کشف شد.

گروه تروریستی داعش، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷) بخش‌های گسترده‌ای از عراق را تحت اشغال خود داشت و در سطح گسترده‌ای دست به جنایت زد. از زمان فروپاشی خلافت این گروه تروریستی، گورهای دست جمعی متعددی در مناطقی که سابقا تحت کنترل داعش بوده، کشف شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه داعش عراق جنایت اخبار حوادث عراق کشف تلگرام منبع گور دسته جمعی فیلم عکس زندگی دختر پدر ازدواج دام تهران ویدیو ها قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد

به گزارش قدس آنلاین، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان ها محافظت کنند.

پیشتر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد