Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم  ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، تمامی مدارس ۱۴شهرستان خوزستان روز دوشنبه در ۲نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی خوزستان و اخطاریه مدیریت بحران  مدارس شهرهای اهواز، ماهشهر، هندیجان، بندر امام، رامشیر، بهبهان، امیدیه، آغاجاری، آبادان، حمیدیه، باوی،  شادگان، خرمشهر و  کارون در تمامی مقاطع تعطیل می باشند 

وی افزود:  مدارس شهرهای دشت ازادگان هویزه هفتکل  و رامهرمز نیز در نوبت عصر  دوشنبه تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرهای نوروزی را اعلام کرد. در اطلاعیه‌های شماره ۱۶، ۱۷ و ۱۸ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی و اعلام مرکز مدیریت و پایش سفرهای کشور ظرفیت‌های اقامتی تبریز، شبستر، جلفا، مرند، کلیبر، اسکو در آذربایجان‌شرقی، ارومیه، مهاباد، خوی، ماکو، سلماس، تکاب، سردشت در آذربایجان‌غربی، شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر، خلخال، نمین، نیز و پارس‌آباد در استان اردبیل، شهرستان‌های قزوین، تاکستان، الموت در استان قزوین، زنجان و ابهر در استان زنجان، شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، و نهاوند در استان همدان، شهرهای کرمانشاه، پاوه و روانسر در استان کرمانشاه، شهرکرد، کوهرنگ، بروجن، سامان در استان چهارمحال و بختیاری دارای آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی خاش/ یک نوزاد هم شهید شد