Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ساسان‌خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان در جمع خبرنگاران  اظهار کرد:متاسفانه رقابت‌های لیگ دسته یک در فصل جاری بسیار فشرده است و همین امر باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.

وی افزود:به طور میانگین هر دو و نیم روز یک بازی انجام‌میدهیم که در این مدت زمان کوتاه ضمن اینکه برای بازی به سایر شهرستان‌ها با مسافت طولانی باید سفر کنیم، فرصت مناسبی هم برای ریکاوری و یا کار با وزنه و بدنسازی برای بازیکنان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خداپرست ادامه داد:به جز نماینده تبریز سایر تیم‌ها شرایطی خوبی دارند و از بازیکنان با سطح کیفی بالایی بهره می‌برند و می‌شود عنوان‌کرد لیگ دسته یک در فصل جاری از لحاظ کیفی مطلوب است.

سرمربی شهرداری جوان ارومیه در خصوص کسب پیروزی سه بر یک تیمش مقابل آمل نیز گفت: تیم خوش سیما آمل از بازیکنان بسیار خوب و با شرایط فیزیکی مناسب بهره می‌برد و مقابل تیم ما بسیار با انگیزه ظاهر شدند.

وی ادامه داد:با آنالیز دقیق حریف، بازیکنانم توانستند با یک بازی کم‌اشتباه و بی نقص، خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کرده و نهایتا تیم قدرتمند آمل را شکست دهیم.

خداپرست در پایان‌گفت: امسال تیمی که بسته ایم بدون حاشیه بوده و همه بازیکنان یکدل و متحد به فکر ارائه یک بازی تماشاگر پسند هستند، لذا از هوادارانی که جهت حمایت از تیم شهرداری جوان در سالن حضور پیدا می‌کنند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم این‌حمایت‌ها در سایر بازی‌ها بیش از پیش باشد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال اخبار ورزشی شهرداری ارومیه فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • حال هوای تهران خوب است
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است