Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره لیون و تیم ملی هلند با مصدومیت سنگینی مواجه شده است.

طرفداری- در جریان باخت 1-0 خانگی المپیک لیون مقابل رن، ممفیس دیپای به شدت آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. مصدومیت او پارگی رباط صلیبی زانو گزارش شده است.

به نقل از بلیچر ریپورت؛ جونینیو مدیر ورزشی لیون ضمن تایید مصدومیت سنگین دیپای از ناحیه رباط صلیبی گفت:

خب بسیار بدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسید مصدومیت او بسیار جدی است. احتمالا دیپای ادامه فصل را از دست می دهد. وی رهبر تیم ماست. همه برای دیپای ناراحت هستیم.

به این ترتیب ممکن است ستاره تیم ملی هلند، حتی یورو 2020 را از دست بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم

سی ام پانک همچنان بزرگترین وسواس ذهنی جنگجوی اسکاتلندی است

درو مک اینتایر با هر پستی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند، گوشی از سی ام پانک نیز می‌کشد. او یک بار دیگر با پستی که عصر شنبه به اشتراک گذاشت، مهر تاییدی بر صحت این جمله کوبید.

طرفداری | قهرمان سابق سنگین وزن WWE با به اشتراک گذاری ویدیویی از خود و نشان دادن دست خود گزارش‌هایی که از مصدومیت او از ناحیه آرنج پخش شده بودند را تایید کرد. درو به عنوان بخشی از تور بریتانیا WWE در چند روز اخیر بود و بازی‌هایی را نیز مقابل جی اوسو برگزار کرد.

اینترنت حقیقت را می‌گوید، پیشتر هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم. من مصدوم هستم، اما به تلاش خود ادامه می‌دهم چرا که برخلاف سی ام پانک یک عوضی ترسوی رقت‌انگیز کوتوله نیستم.

هنوز معلوم نیست که آیا مصدومیت درو منجر به دوری او از تلویزیون WWE شود یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم